de vil jo gerne have mig, de havde bare lige glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Aj æv hvor surt

Det er jeg godt nok ked af at høre.

ja, det er noget bæææææ.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

anna-jonas

Søde Karina!

Hvorfor dælen havde de ikke, undersøgt det med økonomien, før de tændte et spirende håb hos dig. Det synes jeg er dybt beklageligt, at der ikke er større omtanke, for et menneske der er havnet i din situation.

Jeg håber inderligt at du har taget de rosende ord ind, og forhåbentligt får dem omsat til noget brugbart i dit erhvervslige selvværd.

Knus og kram fra Mette

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Søde Karina!

Hvorfor dælen havde de ikke, undersøgt det med økonomien, før de tændte et spirende håb hos dig. Det synes jeg er dybt beklageligt, at der ikke er større omtanke, for et menneske der er havnet i din situation.

Jeg håber inderligt at du har taget de rosende ord ind, og forhåbentligt får dem omsat til noget brugbart i dit erhvervslige selvværd.

Knus og kram fra Mette

hej sødeste Mette

jo, tak... de måtte godt have tænkt på hvad de vækkede i mig, før de spurgte...

jeg er meget følsom disse dage, kan tude over hvad som helst... fordi jeg synes det er træls igen at skulle ændre min hverdag radikalt og fordi det er træls ikke at vide en dyt!!

og jo, du kan tro jeg har taget det til mig...

stort knus

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

at de ikke har råd!

så nu bliver det nok ikke til noget... jeg har sidste dag på fredag, og derved har vi ikke længe til at nå de praktiske ting....

det er jo ikke fordi jeg ikke har lyst til nogle dage hvor jeg bare har fri, men nu er jeg lo lige igane og det er dejlig! og hvem ved hvornår der kommer en afgørelse på min sag...

øv, jeg kan mærke jeg er lidt trist indeni over det... desværre... det gode er at de har været meget tilfredse med mit arbejde, og vores forskningsleder er ellers en konsekvent herre der forventer noget... så det er jeg da lidt stolt over...

så på fredag bliver en lidt trist dag... det er sidste dag.... før jeg igen vender tilbage til ikke at vide noget...

min jobkonsulent sagde at det kan tage alt fra 14 dage op til 6 mdr og endda længere... før et fleksjob er godkendt... og ingenting er sikkert...

ej hvad er det for noget

fra mig

Anmeld

20. januar 2011

Jules

Sikke da noget hø Var ellers så glad på dine vegne.... :( Tsk tsk tsk....

Anmeld

20. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

ej hvad er det for noget

fra mig

tak søde... jeg er sgu lidt trist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.