de vil jo gerne have mig, de havde bare lige glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

at de ikke har råd!

så nu bliver det nok ikke til noget... jeg har sidste dag på fredag, og derved har vi ikke længe til at nå de praktiske ting....

det er jo ikke fordi jeg ikke har lyst til nogle dage hvor jeg bare har fri, men nu er jeg lo lige igane og det er dejlig! og hvem ved hvornår der kommer en afgørelse på min sag...

øv, jeg kan mærke jeg er lidt trist indeni over det... desværre... det gode er at de har været meget tilfredse med mit arbejde, og vores forskningsleder er ellers en konsekvent herre der forventer noget... så det er jeg da lidt stolt over...

så på fredag bliver en lidt trist dag... det er sidste dag.... før jeg igen vender tilbage til ikke at vide noget...

min jobkonsulent sagde at det kan tage alt fra 14 dage op til 6 mdr og endda længere... før et fleksjob er godkendt... og ingenting er sikkert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ida.

Øv

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Ja - Sikke noget ØV!! 

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Ja - Sikke noget ØV!! 

ja, rigtig meget... de kunne måske godt have undersøgt det inden de spurgte om jeg ville blive...

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

ja, rigtig meget... de kunne måske godt have undersøgt det inden de spurgte om jeg ville blive...

Ja. Det er klart at skuffelsen rammer endnu hårdere, når først ens forventninger er sat op. Og det er lidt utjekket at komme med budet, inden man har undersøgt økonomien.....Lidt som et barn der går til kassen uden den fjerneste anelse om, hvad man kan få for en 5'er.

Jeg kan virkelig godt forstå, at du er træt af det  

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

ja. Det er klart at skuffelsen rammer endnu hårdere, når først ens forventninger er sat op. Og det er lidt utjekket at komme med budet, inden man har undersøgt økonomien.....Lidt som et barn der går til kassen uden anelse om, hvad man kan få for en 5'er.

Jeg kan virkelig godt forstå ,at du er træt af det  

tak... for forståelsen... for ja, jeg er rigtig ked af det faktisk...

jeg ved godt at jeg ikke skal tage det SÅ tungt, men det gør jeg lidt... men hva, så bliver der mere tid til træning... sagen er bare den at man ikke ved hvor lang tid, og jeg har det bedst når jeg har kontrol

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

tak... for forståelsen... for ja, jeg er rigtig ked af det faktisk...

jeg ved godt at jeg ikke skal tage det SÅ tungt, men det gør jeg lidt... men hva, så bliver der mere tid til træning... sagen er bare den at man ikke ved hvor lang tid, og jeg har det bedst når jeg har kontrol

Sådan tror jeg de fleste kender til at have det.
Der er mest ro i ens tilværelse, når man har vished om, hvor længe tingene vil vare.

Den værste tid i mit liv, var da jeg stod lige på nippet til at færdiggøre min uddannelse som ung, og ikke havde planer endnu for, hvad der skulle ske bagefter ....lige på springet til at ville flytte hjemmefra, men havde stadig ingen sikkerhed eller planer for hvor og hvornår, og hvordan og så videre. Jeg HADEDE at jeg ikke vidste hvad jeg skulle, og hvad der ville ske. Simpelthen fordi jeg havde haft et planlagt forløb i 2 år, som jeg havde fulgt, og da så de 2 år var ved at være gået, så var der bare UVISHED!!

Jaja, så gik alting jo selvfølgelig godt alligevel. Men lige mens man står i det, og ikke føler at man ved nogen som helst ting, der er det rigtig afmagts-agtigt og ubehageligt, når man er vant til, og trives bedst med, at have kontrol og styr på tingene, og følge en plan.

Jeg forstår dig godt. Nu havde du lige set det, som det der skulle ske, og så bliver det ændret .....på uvis tid. Det er rigtig øv.

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

det er nemli præcis sådan.... øv... jeg kan lige så vel ende med en førtidspension... og det vil jeg jo ikke...

men så må vi tage den derfra... selvom jeg bliver trist ved tanken!

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Aj æv hvor surt

Det er jeg godt nok ked af at høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.