tak... for forståelsen... for ja, jeg er rigtig ked af det faktisk...
jeg ved godt at jeg ikke skal tage det SÅ tungt, men det gør jeg lidt... men hva, så bliver der mere tid til træning... sagen er bare den at man ikke ved hvor lang tid, og jeg har det bedst når jeg har kontrol
Sådan tror jeg de fleste kender til at have det.
Der er mest ro i ens tilværelse, når man har vished om, hvor længe tingene vil vare.
Den værste tid i mit liv, var da jeg stod lige på nippet til at færdiggøre min uddannelse som ung, og ikke havde planer endnu for, hvad der skulle ske bagefter ....lige på springet til at ville flytte hjemmefra, men havde stadig ingen sikkerhed eller planer for hvor og hvornår, og hvordan og så videre. Jeg HADEDE at jeg ikke vidste hvad jeg skulle, og hvad der ville ske. Simpelthen fordi jeg havde haft et planlagt forløb i 2 år, som jeg havde fulgt, og da så de 2 år var ved at være gået, så var der bare UVISHED!!
Jaja, så gik alting jo selvfølgelig godt alligevel. Men lige mens man står i det, og ikke føler at man ved nogen som helst ting, der er det rigtig afmagts-agtigt og ubehageligt, når man er vant til, og trives bedst med, at have kontrol og styr på tingene, og følge en plan.
Jeg forstår dig godt. Nu havde du lige set det, som det der skulle ske, og så bliver det ændret .....på uvis tid. Det er rigtig øv.
Anmeld