Vær glad for at I har sådan nogle dejlige, gode mænd
Når man er singlemor - som jeg er - så er man sgu tvunget til at klare tingene, selv ! 
Nå nej.....helt så slemt er det nu ikke.
Men jeg spekulerer da helt klart på, om jeg mon kan blive ved med at leve som jeg gør. Ikke bare er jeg alene i dagligdagen, men jeg bor også sådan ret "naturligt". Så det er ikke bare indkøb og vasketøjet, men også at hente brænde ind fra skuret og tænde op, tage sig af husdyr og hvad det indebærer, skovle sne når det sker (nu går vi jo heldigvis mod forår, men så er det haven, der kræver min opmærksomhed). Jeg bor med andre ord på landet/i naturen, hvor man automatisk har en lidt hårdere fysisk hverdag. Men bare det at komme ned og snørre sine støvler, har jeg da allerede problemer med.
Så jeg kan godt være lidt bekymret for, om jeg kan klare det hele, når jeg når lidt længere hen. Og er usikker på, hvor meget det er, man må og ikke må, løfte fx ? Indtil videre synes jeg ikke, jeg har problemer med at løfte. Det er mere et praktisk spørgsmål om at ku komme til for maven. Fx. brændekurven, når jeg bærer den ind i huset fuld af træ. Så skal den altså sidde på siden af hoften og ikke direkte midt på maven. Var i fakta i forrige uge og fik købt lidt rigeligt, som jeg fik stablet i en ret stor papkasse, som jeg så måtte indse, at jeg ikke ku bære, fordi den ikke ku håndteres ift. min mave. Jeg ville ikke presse ind mod maven. Så jeg måtte bede personalet hjælpe mig. Det var lidt pinligt, syns jeg, for jeg ku jo bare ha pakket det i to poser i stedet. Men jeg blir nok nødt til at blive bedre til at bede om hjælp snart.
Anmeld