Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Jeg har en ganske almindelig Nokia 6700 slide til salg Uden simlås eller noget. Den er 4 mrd gammel, fordi jeg også fortrød det køb hehhe... Så jeg har fået en HTC desireHD af husbonni i julegave. Så jeg sælger den anden. jeg har masser nokia udstyr man kan få med. Jeg sælger den, for hvad en billet til WE Will Rock You musical koster.
Jeg har en ganske almindelig Nokia 6700 slide til salg Uden simlås eller noget. Den er 4 mrd gammel, fordi jeg også fortrød det køb hehhe... Så jeg har fået en HTC desireHD af husbonni i julegave. Så jeg sælger den anden. jeg har masser nokia udstyr man kan få med. Jeg sælger den, for hvad en billet til WE Will Rock You musical koster.
Årh men jeg har jo "kun" tre mobil. og min far har lånt en også(min far på 55år med pink mobil) så har faktisk 4.. så mangler ingen . bare så træls, at man tror at det bare er mobil også finder man ud af det er det bare ikke..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
june1987 skriver: har selv købt den samme og jeg har også fortrudt kan ikke med det touch
har selv købt den samme og jeg har også fortrudt kan ikke med det touch
det bare så træls. den er jo dyr. kan heller ikke helt finde ud af den .
lulleh skriver: det bare så træls. den er jo dyr. kan heller ikke helt finde ud af den .
det kan jeg nu nok.. men synes den er træls
lulleh skriver: Årh men jeg har jo "kun" tre mobil. og min far har lånt en også(min far på 55år med pink mobil) så har faktisk 4.. så mangler ingen . bare så træls, at man tror at det bare er mobil også finder man ud af det er det bare ikke..
Hvad troede du så det var ?
Zafir skriver: Hvad troede du så det var ?
lige den mobil jeg skulle ha, den perfekte til mig
lulleh skriver: lige den mobil jeg skulle ha, den perfekte til mig
Så er det også træls...!!! Jeg er blevet meget vild med Andriod, måske var det noget for dig?
loppen82 skriver: Den er SÅÅÅÅ fed men har ik lige 4000 til en ny mobil
Den er SÅÅÅÅ fed men har ik lige 4000 til en ny mobil
var lige inde og lurer på dba. de ligger til omkring 2000kr.
lulleh skriver: årh har bare så meget fortrudt køb a min nye mobil ( noika c7). jeg købte ny mobil den 22 dec. hvor er det bare træls. vil have bare have en ganske alm. Øvøv..- Marie som er en lille tudemarie over sin nye mobil
årh har bare så meget fortrudt køb a min nye mobil ( noika c7). jeg købte ny mobil den 22 dec. hvor er det bare træls. vil have bare have en ganske alm.
Øvøv..- Marie som er en lille tudemarie over sin nye mobil
det var det jeg sagde søde.
Var min ikke kun ½ år havde jeg klart købt din...Majbritt
Den musical vil jeg også mega gerne til....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128