Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årh har bare så meget fortrudt køb a min nye mobil ( noika c7). jeg købte ny mobil den 22 dec. hvor er det bare træls. vil have bare have en ganske alm.
Øvøv..- Marie som er en lille tudemarie over sin nye mobil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lulleh skriver: årh har bare så meget fortrudt køb a min nye mobil ( noika c7). jeg købte ny mobil den 22 dec. hvor er det bare træls. vil have bare have en ganske alm. Øvøv..- Marie som er en lille tudemarie over sin nye mobil
Hvad vil du så ha for en???
Hvorfor så ik prøve at sælge den???
billede
loppen82 skriver: Hvad vil du så ha for en??? Hvorfor så ik prøve at sælge den???
det ved jeg ikke. en med tastatur og ikke bare en skræm- har jo købt den til næsten 4.000kr og den er ikke en månede gammel tror det er for mange penge til folk vil købe den
jcmoller skriver: billede
har lige "lånt" et billed af google. men sårn ser den ud
lulleh skriver: har lige "lånt" et billed af google. men sårn ser den ud
Den er SÅÅÅÅ fed men har ik lige 4000 til en ny mobil
den er fed....men ja det er mange penge
Jeg har en ganske almindelig Nokia 6700 slide til salg Uden simlås eller noget. Den er 4 mrd gammel, fordi jeg også fortrød det køb hehhe... Så jeg har fået en HTC desireHD af husbonni i julegave. Så jeg sælger den anden. jeg har masser nokia udstyr man kan få med. Jeg sælger den, for hvad en billet til WE Will Rock You musical koster.
har selv købt den samme og jeg har også fortrudt kan ikke med det touch
Du kan sælge ALT på dba, også dyre telefoner.. Prøve at søg på dba eller guloggratis, se hvad de andre tager for samme telefon som din og så sæt den til salg.. Den kan du sagten komme af med igen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128