Opdatering... Jeg har nemlig gransket i mine muligheder for at læse til socialrådgiver...
Jeg tænker sådan.... Jeg vil søge ind til næste år på fjernundervisning i Odense. Opsige min faste stiling og blive afløser i hjemmeplejen/plejehjem. På den måde, kan jeg selv strukturere min arbejdstid i forhold til studiet og kravene hertil. Jeg kan nemmere holde fri på de indkaldsdage, der er hver 3. uge. Jeg vurdere, at det er en belastning for mig, at få su. Jeg ville være sat for meget i bås med, hvor meget jeg må tjene. Hvis jeg frasiger mig su, kan jeg tjene extra i de gode perioder og forhåbentlig spare op til de 4 måneder i praktik, hvor jeg er nødsaget til at søge om su og evt studielån og sommerferien også.
Alt ialt synes jeg, jeg har fundet nogle ideer, der kan passe mig og min familie.
Jeg tænker meget over det og jeg skal være "forberedt" på næsten alt. Jeg skal ikke bare springe ud i det og tage tingene som det kommer. Det kan jeg slet ikke håndtere. Alt skal være gennemtænkt før jeg opstarter. Derfor vil jeg først søge ind til næste år.
Min leder har så meddelt at vi skal have mus-samtaler på arb her i foråret. Et af hendes spørgsmål er, hvad man laver om 2 og 5 år. Skal jeg fortælle hende mine planer ell kommer det slet ikke hende ved??
VH Kloster
Anmeld