årh kender i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

ærgeligt den skal være fra 2007... :/ 
https://www.baby.dk/debat/73159pi1/diverse/peugeot-206-sw---.aspx 

du kan få den for 54000...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

lulleh

BlyViol skriver:

ærgeligt den skal være fra 2007... :/ 
https://www.baby.dk/debat/73159pi1/diverse/peugeot-206-sw---.aspx 

årh tror den lille for lille . vi har kig på en opel vectra stationscar fra 07

Anmeld

19. januar 2011

Vidunderligeunger

lulleh skriver:

årh tror den lille for lille . vi har kig på en opel vectra stationscar fra 07

ja det er ikke den størte bil i verden. Men godt I har fundet en...

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

milopilo skriver:

Årh jeg kender det ALT for godt.. Vi har selv været i banken mandag for at låne til nyere bil.. vi køre rundt i en fra 94, så vi vil gerne have noget fra omkring 2000 i stedet da vi nok ikke har råd til mere.. men vi går også og venter på hun ringer omkring hvornår papirene kommer.. Så ved præcis hvordan det er  Men ved vores hjælper det IKKE at ringe og presse på.. hun bliver mere irriteret..  Håber i høre noget fra hende og i finder en rigtig god bil

jeg har det bare sårn , har hun sagt at hun vil ringe der. skal du dælme også gøre det. ellers må vi selv kontakte hende.

hva har i så kig på. ?

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

lulleh skriver:

jeg har det bare sårn , har hun sagt at hun vil ringe der. skal du dælme også gøre det. ellers må vi selv kontakte hende.

hva har i så kig på. ?

Ja det også rigtigt! Vores har desværre ikke lovet noget.. Hun sagde bare, jeg ringer så snart papirene er her.. men det var jo også kun i mandags..  Men bare lidt frustererende når man har kig på flere biler og håber de ikke bliver solgt i mellem tiden.. Der er nemlig ikke mange at vælge af for os, fordi vi skal have automatgear, diesel og langt på literen..  Så håber ikke de er solgt når vi har pengene..

Vi har kig på passat eller audi a4.. de må gerne være både station car eller alm. sedan  Vi venter første barn til februar så vi il gerne have station car så hunden kan være bagi og ikke på bagsædet med barnet..  Hvad kigger i efter?

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

Nårh står jo lige ovenover..  Kunne være dejligt med bil fra 07  Vi har altid kørt rundt i gammelt møg

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

milopilo skriver:

Ja det også rigtigt! Vores har desværre ikke lovet noget.. Hun sagde bare, jeg ringer så snart papirene er her.. men det var jo også kun i mandags..  Men bare lidt frustererende når man har kig på flere biler og håber de ikke bliver solgt i mellem tiden.. Der er nemlig ikke mange at vælge af for os, fordi vi skal have automatgear, diesel og langt på literen..  Så håber ikke de er solgt når vi har pengene..

Vi har kig på passat eller audi a4.. de må gerne være både station car eller alm. sedan  Vi venter første barn til februar så vi il gerne have station car så hunden kan være bagi og ikke på bagsædet med barnet..  Hvad kigger i efter?

ja vi havde kig på en opel astra fra 08 til 149,000kr men blev solgt søndag. hvor vi var der ude om lørdagen.
men så har vi kig på en vectra fra 07 en stationscar.
http://lindholmbiler.dk/?dealergroupID=10223&type=kategori&id=1&run=&carType=&carMake=OP&carModel=Vectra&lokation=&SearchYearFrom=1800&SearchYearTo=2011&FromPrice=0&ToPrice=99999999&Submit=S%F8g&bil_ID=257712572 den er bare sort. men desværre ikke billed på den vi havde kig på. men magen til og samme sted.

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

lulleh skriver:

ja vi havde kig på en opel astra fra 08 til 149,000kr men blev solgt søndag. hvor vi var der ude om lørdagen.
men så har vi kig på en vectra fra 07 en stationscar.
http://lindholmbiler.dk/?dealergroupID=10223&type=kategori&id=1&run=&carType=&carMake=OP&carModel=Vectra&lokation=&SearchYearFrom=1800&SearchYearTo=2011&FromPrice=0&ToPrice=99999999&Submit=S%F8g&bil_ID=257712572 den er bare sort. men desværre ikke billed på den vi havde kig på. men magen til og samme sted.

Årh hvor ærgeligt!! Men den ser også flot ud den du sendte link på

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

milopilo skriver:

Årh hvor ærgeligt!! Men den ser også flot ud den du sendte link på

jaa blev også helt skuffet. jeg skulle ihvertfald ikke have andre en den. men så kom den her ..

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

lulleh skriver:

jaa blev også helt skuffet. jeg skulle ihvertfald ikke have andre en den. men så kom den her ..

Kender jeg godt  Så ser man kun den man har "forelsket" sig i.. Meeeeen der er jo mange gode biler.. i sær når man kan købe til de penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.