årh kender i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

lulleh

at man venter på svar fra banken ?
- min mave står knuder og alt mulig. er bare så nervøs..
han sagde hun vil ringe mandag eller tirsdag og idag har vi altså onsdag ..

vil skal nemlig ha nu bil. vores bil er fra 98 og har de sidste to år har vi bruge mange penge på den.
tomgangsregulateren er i stykker for anden gang. og koster 12.000 at få skiftet ved vores mekaniker..
og nu er det simpel for maget der skal lave og det kan ikke betalte sig at lave den.. skal til syn den 8feb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

henh01

ring til ham og få svar

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

henh01 skriver:

ring til ham og få svar

min mand ringede til hende igår. og hun var ikke på sin plads. også lagde de en besked om hun skulle ringe tilbage. som hun aldrig gjorde..

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

kender det godt, vores bil sq os ha været til syn her i feb. men den ville koste 15-20.000 at lave, så vi lev enige om at købe en ny brugt bil

Anmeld

19. januar 2011

henh01

lulleh skriver:

min mand ringede til hende igår. og hun var ikke på sin plads. også lagde de en besked om hun skulle ringe tilbage. som hun aldrig gjorde..

jeg ville ringe igen Jeg giver ikke så nemt op når det handler om banker. Min rådgiver havde sat mit tab på hussalg med en tårnhøj rente, men fordi jeg var ivrig gav hun sig tid til at høre på mig og vi blev enige om en mere fair rente der var lidt mere menneskelig ift at få lånet af vejen igen. Man skal blive ved og ved ellers bliver man glemt i stakken af andre borgere.

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

Babyklar skriver:

kender det godt, vores bil sq os ha været til syn her i feb. men den ville koste 15-20.000 at lave, så vi lev enige om at købe en ny brugt bil

jaa. det bare så træls at vente.
vil har bestem at den ikke måtte være ældre end 07. bare for vi skulle få noget ud af det til de penge.

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

henh01 skriver:

jeg ville ringe igen Jeg giver ikke så nemt op når det handler om banker. Min rådgiver havde sat mit tab på hussalg med en tårnhøj rente, men fordi jeg var ivrig gav hun sig tid til at høre på mig og vi blev enige om en mere fair rente der var lidt mere menneskelig ift at få lånet af vejen igen. Man skal blive ved og ved ellers bliver man glemt i stakken af andre borgere.

heh min mand bliver også ved.  hvilket er super skønt. jeg er den der sidder og venter mens maven står knuder..

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

lulleh skriver:

jaa. det bare så træls at vente.
vil har bestem at den ikke måtte være ældre end 07. bare for vi skulle få noget ud af det til de penge.

vi har bare købt en gammel golf, da den bare skal fungere til august men vi har hvis gjort et meget godt køb, sir vores makaninker..

Anmeld

19. januar 2011

lulleh

Babyklar skriver:

vi har bare købt en gammel golf, da den bare skal fungere til august men vi har hvis gjort et meget godt køb, sir vores makaninker..

årh bare man kunne nøjes med en lille bil. men vi er desværre 4.. :/

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

lulleh skriver:

årh bare man kunne nøjes med en lille bil. men vi er desværre 4.. :/

Ja, så kan jeg godt se det blir aaalt for træls.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.