De der boobie cakes.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

men hvordan får man fondanten helt glat? altså når man skal forme det over brysterne?

Første skridt er at det du smører kagen op med, smørcreme or whatever, skal være helt glat.

Jeg bruger som regel min dejskraber, som jeg dypper i varmt vand, til at gøre det glat med.

Når jeg så lægger fondanten på, har jeg godt nok invisteret i en såkaldt smoother. I princippet er det et glat stykke plastik med håndtag  Men det er guld værd!

Men før jeg fik den brugte jeg min håndflade, så at fondanten reagerer med varmen fra hånden.

Men det vigtigste, synes jeg, er at cremen under fondaten er helt glat. Og man skal altså ikke være bange for at bruge for meget, det bliver kagen ikke vammel af. (med mindre det er et par cm tyk selvfølgelig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Første skridt er at det du smører kagen op med, smørcreme or whatever, skal være helt glat.

Jeg bruger som regel min dejskraber, som jeg dypper i varmt vand, til at gøre det glat med.

Når jeg så lægger fondanten på, har jeg godt nok invisteret i en såkaldt smoother. I princippet er det et glat stykke plastik med håndtag  Men det er guld værd!

Men før jeg fik den brugte jeg min håndflade, så at fondanten reagerer med varmen fra hånden.

Men det vigtigste, synes jeg, er at cremen under fondaten er helt glat. Og man skal altså ikke være bange for at bruge for meget, det bliver kagen ikke vammel af. (med mindre det er et par cm tyk selvfølgelig )

jeg har lige købt en smoother hehe

men jeg tænker nu mere hvordan jeg får det ned imellem patterne ? uder at det buler eller sprækker ?

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

jeg har lige købt en smoother hehe

men jeg tænker nu mere hvordan jeg får det ned imellem patterne ? uder at det buler eller sprækker ?

Start med at ligesom "folde" fondanten der, altså starte i mellem ze boobies Og så op over dem og glat ud derfra.

Det kræver lidt tålmodighed, og en god portion varme fra dine hænder. Og så trækker og former du som normalt

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Start med at ligesom "folde" fondanten der, altså starte i mellem ze boobies Og så op over dem og glat ud derfra.

Det kræver lidt tålmodighed, og en god portion varme fra dine hænder. Og så trækker og former du som normalt

ookey, stort tak for hjælpen ;D !

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

ookey, stort tak for hjælpen ;D !

Var så lidt

Jeg håber vi får lov at se det fine resultat?

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Var så lidt

Jeg håber vi får lov at se det fine resultat?

øøøøøh, se det kommer HELT an på hvordan den ender .. hehe

.. lige et til spørgsmål, hudfarve? køber i en hudfarve fondant? eller mixer i farverne?

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

.. lige et til spørgsmål, hudfarve? køber i en hudfarve fondant? eller mixer i farverne?

Jeg bruger denne her farve, der hedder Paprika

http://dinkage.dk/farver-22/pastafarver-35/sugarflair-paprika-flesh-pasta-farve-25-gr-279.html

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Jeg bruger denne her farve, der hedder Paprika

http://dinkage.dk/farver-22/pastafarver-35/sugarflair-paprika-flesh-pasta-farve-25-gr-279.html

ih hvor irreterende :b har liiige bestilt

Anmeld

23. januar 2011

Magsen

BOOBIE QVINDER ! ..

NU skal jeg igang med bobbie kagen :p så var det lige jeg kom til at tænke, ''hvilke'' bunde laver jeg? hvor mange? osv.

Håber der er nogen der ser jeg har skrevet her :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.