De der boobie cakes.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Magsen

Hvordan laver man dem? step by step :b altså jeg har da en idé om hvordan, så vidt man nu kan tænke sig til :p

Men kagedamer, forklar mig det lige? og hvordan f****n jeg får fondanten til at ligge pænt på patterne det kan mit lille hoved ikke helt forstå .. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Magsen

hmm, somebody

Anmeld

19. januar 2011

Christopher&Andreas

Maggieh skriver:

hmm, somebody

sådan en du mener??????

her er lidt håber det kan hjælpe dig bryster og mave lavet i skåle dagen forinden spørg endelig ellers.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

gitte&christopher skriver:

sådan en du mener??????

her er lidt håber det kan hjælpe dig bryster og mave lavet i skåle dagen forinden spørg endelig ellers.....

TAK ! iih hvor er den fin! men tænker også lidt, altså det er vel ikke kun bunde.. har du baget dem i skåle og så skåret dem og puttet mousse, creme eller andet i :p ??

Anmeld

19. januar 2011

Christopher&Andreas

Maggieh skriver:

TAK ! iih hvor er den fin! men tænker også lidt, altså det er vel ikke kun bunde.. har du baget dem i skåle og så skåret dem og puttet mousse, creme eller andet i :p ??

købe bunde lagt sammen i en skål skåret til lag på lag med hindbær mousse og toblerone creme

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

Man kan gøre begge dele

Hvis du gerne vil have fyld i, er det nemmeste at bage en alm. bund som du så skærer op og lægger i sammen med fyld.

Men du kan også bare bage direkte i skålene, hvis du alligevel gerne vil have en massiv kage uden fyld

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Man kan gøre begge dele

Hvis du gerne vil have fyld i, er det nemmeste at bage en alm. bund som du så skærer op og lægger i sammen med fyld.

Men du kan også bare bage direkte i skålene, hvis du alligevel gerne vil have en massiv kage uden fyld

okey, tak !

hvad virker bedst?

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

gitte&christopher skriver:

købe bunde lagt sammen i en skål skåret til lag på lag med hindbær mousse og toblerone creme

altså er de så bare proppet ned i en skål? :p

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Maggieh skriver:

okey, tak !

hvad virker bedst?

Altså, jeg synes det virker lige godt

Det jeg har gjort når jeg har lavet det af opskårne bunde er, at jeg har sørget for at lave det i god tid, sådan at det kan stå og "smelte sammen" i skålen i køleskabet over natten. Og så at jeg kan få den smurt op med smørcreme i godt tid også, så den kan få lov at hærde en smule. På den måde holder den formen rigtigt godt

Men derudover, er det ren smag og behag. Hvad vil du gerne have i din kage 

Til jul lavede jeg banankage med chokoladestykker i. Som creme brugte jeg kakaosmørcreme og så sprinklede jeg den med Bailey's likør. DET var et hit

Men næste gang vil jeg have gang i noget champagnemousse og firske jordbær, tror jeg. Der er jo uendeligt mange muligheder

Anmeld

19. januar 2011

Magsen

Mussi30 skriver:

Altså, jeg synes det virker lige godt

Det jeg har gjort når jeg har lavet det af opskårne bunde er, at jeg har sørget for at lave det i god tid, sådan at det kan stå og "smelte sammen" i skålen i køleskabet over natten. Og så at jeg kan få den smurt op med smørcreme i godt tid også, så den kan få lov at hærde en smule. På den måde holder den formen rigtigt godt

Men derudover, er det ren smag og behag. Hvad vil du gerne have i din kage 

Til jul lavede jeg banankage med chokoladestykker i. Som creme brugte jeg kakaosmørcreme og så sprinklede jeg den med Bailey's likør. DET var et hit

Men næste gang vil jeg have gang i noget champagnemousse og firske jordbær, tror jeg. Der er jo uendeligt mange muligheder

åårh det lyder LÆKKERT!! det vil jeg også lave tror jeg

jeg lavede en i forgårs med, lyse bunde, banan/pære mousse og chokolade creme det var også virkelig mums

men hvordan får man fondanten helt glat? altså når man skal forme det over brysterne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.