Fjernelse af strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nogle der ved hvordan det bliver gjort, kan det gøres? Hvad koster det osv. Jeg kan umuligt leve med mine strækmærker... Noget skal og må der bare ske

Er du færdig med at få børn?
For hvis du ikke er, så ville jeg da nok lige vente med den slags indgreb, til man har fået de børn man skal have.
Man er jo tilbøjelig til at få flere ved hver graviditet.

Vedr. strækmærker...så er det da trist du er så ked af dem.
Men sådan er vi så forskellige.
Så held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Bavianis

Anonym skriver:

Nogle der ved hvordan det bliver gjort, kan det gøres? Hvad koster det osv. Jeg kan umuligt leve med mine strækmærker... Noget skal og må der bare ske

Er der ikke sådan et indgreb der hedder "Tummy tuck"? Det er vist hvis man har en masse "slask" med striber efter fødsler. Så fjerner kirugen simpelthen det overskydende så maven bliver "stram" igen - og dermed også strækmærkerne. Men jeg ved faktisk ikke mere om det end fra diverse realityshows, haha! Så du må hellere tjekke inden du spørger lægen  

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har i mange år sagt til mig selv 'det er okay' og prøvet at leve med dem. Det er jeg så desværre en af dem der ikke kan. Jeg vil rigtig gerne lade mig operere, for at få dem væk eller formindsket.

Knus

Kan desværre ikke hjælpe med andre råd, har ikke hørt at man kan fjerne strækmærker operativt, for man får jo også ar i huden af de skærer i en.

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Bavianis skriver:

Er der ikke sådan et indgreb der hedder "Tummy tuck"? Det er vist hvis man har en masse "slask" med striber efter fødsler. Så fjerner kirugen simpelthen det overskydende så maven bliver "stram" igen - og dermed også strækmærkerne. Men jeg ved faktisk ikke mere om det end fra diverse realityshows, haha! Så du må hellere tjekke inden du spørger lægen  

Du kan ikke fjerne strækmærker, det er underhuden der er skredet, men er huden blevet løs kan du få det starmmet ud og dermed ser man ikek rigtigt stræklmærkerne men de er der....men har du kun strækmærker så ville sådan en operation ikke noget for dig og ikke være mulig at udføre..

Men min vom kunne det fordi der var løs hud...så det var jo et held i forhold til mine strækmærker...

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Du kan ikke fjerne strækmærker, det er underhuden der er skredet, men er huden blevet løs kan du få det starmmet ud og dermed ser man ikek rigtigt stræklmærkerne men de er der....men har du kun strækmærker så ville sådan en operation ikke noget for dig og ikke være mulig at udføre..

Men min vom kunne det fordi der var løs hud...så det var jo et held i forhold til mine strækmærker...

Jeg har også løs hud..

Anmeld

19. januar 2011

Anneiris

Anonym skriver:

Hvis du finder en løsning må du MEGET gerne skrive PB til mig..
ÅH GUD, strækmærker er forfærdelige, og jeg kan heller ikke leve med mine.

Krammer herfra

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har også løs hud..

Har du nok kan det fjernes men dine strækmærker bliver, undtagen dem der skæres væk..

Anmeld

19. januar 2011

Tystys14

Anonym skriver:

• Reduktion af acnear samt porestørrelse
  • Hudforyngelse, photorejuvenation (pigment og solskader) og opstamning
  • Reduktion af operationsar og ar efter brandmærker
  • Strækmærker

Antal områder der behandles:

• Mindre område fra 1.100 kr - 2500kr
  • Større områder fra 3.000 kr

Ovennævnte priser er per behandling. Sædvanligvis er der behov for 3 - 6 fractional behandlinger. Behandlingerne gives typisk med 4 ugers mellemrum

http://www.rynkeklinikken.dk/generelt/a0201-priser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.