Fjernelse af strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

Nogle der ved hvordan det bliver gjort, kan det gøres? Hvad koster det osv. Jeg kan umuligt leve med mine strækmærker... Noget skal og må der bare ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Aves.

Nogle siger laser, men jeg har endnu ikke set noget som kan fjerne strækmærker helt. lev med dem..

Anmeld

18. januar 2011

Amso

Ved desværre ikke noget om det. Men du får lige en  herfra. Håber du bliver glad igen

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Nogle der ved hvordan det bliver gjort, kan det gøres? Hvad koster det osv. Jeg kan umuligt leve med mine strækmærker... Noget skal og må der bare ske

først en krammer...

har ikke hørt om noget der kan fjerne strækmærker, da det jo er en form for ar, men de kan vist blive bedre med tiden, men tror ikke der er andet man kan gøre end at leve med dem

Anmeld

18. januar 2011

Mussen2

Hvis de er "friske" kan de muligvis fjernes med laser- prøv at søg på det. Er de derimor gamle som mine, er der vidst ikk enoget at gøre. Jeg leve dog fint med mine, som jeg fik i teenageårene, da formerne tog fart. Jeg slap for nogle i graviditeten.

Der findes også forskellige cremer bla. en som hedder noget med strivetin, men jeg har mine tvivl trods mange siger de har gode erfaringer med den.

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Tror ikke der er så meget at gøre, end leve med det som det er.. 

Anmeld

18. januar 2011

A.

desværre det kan man vist ikke det er bare strækmærker så lev med dem det er ingen som er død af dem så du er nødt til at acceptere at du har dem

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

først en krammer...

har ikke hørt om noget der kan fjerne strækmærker, da det jo er en form for ar, men de kan vist blive bedre med tiden, men tror ikke der er andet man kan gøre end at leve med dem

Jeg har i mange år sagt til mig selv 'det er okay' og prøvet at leve med dem. Det er jeg så desværre en af dem der ikke kan. Jeg vil rigtig gerne lade mig operere, for at få dem væk eller formindsket.

Knus

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

desværre det kan man vist ikke det er bare strækmærker så lev med dem det er ingen som er død af dem så du er nødt til at acceptere at du har dem

Tak for dit 'gode' råd.......

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

Jeg har desværre ingen hjælp til dig.. men er selv begyndt at få en masse her i min graviditet.. Og er bare sååå ked af dem!!!!

Så kan sagtens følge dig..  Håber du finder en løsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.