Hvorfor så langt væk (Drømmejob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Josesmor

Tulle Mus skriver:

Jeg har lige fundet DRØMME JOBET...

MEN det ligger helt i Sønderborg, øv snøft arrrgg....

Jeg ved ikke om jeg skal søge det, for det er jo slet ikke sikkert jeg får det, og hvis jeg nu gjorde, kan vi så få det til og hænge sammen herhjemme med Matilde og dagpleje..

Hmm ved ikke om jeg skal søge det og satse min faste stilling til fordel for 1 års vikariat i DRØMMELAND??? (Det er som sosu assistent på fødegangen i Sønderborg)

Hva ville i gøre piger??

he he.. da jeg så dit indlæg vidste jeg med det samme hvad det var for en stilling.. Du ved jo jeg kører turer, og kører hjemmefra kl 5.45 hver morgen.. Det holder ikke for os når jeg skal igang igen. Vil hellere bruge tiden på Josephine og claus, end på landevejen..

>Men følg din mavefornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

hyskystar

Jeg ville tage chancen og søge det

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Det er det bestemt også for mig. Det er min store frygt, at jeg pga kørslen får mindre tid sammen med hende - fordi der også kræves overarbejde! Plus skodarbejdstid - har fri kl 16.15! Det kvarter betyder altså meget... åååh ha!! Men nu taler vi også om et job, som jeg ikke er glad for. Havde det været drømmejobbet, så er det altså lettere at få tingene til at hænge sammen. De fleste har jo 30-45 min transport til arbejde. Det er sjældent, at man slipper for mindre, så.... jeg siger go for it!

KNUS

Jeg har præcis 30 min hver vej og vil ikke ønske mere. Har du set mit andet svar til dig med link til lejeboliger?

Anmeld

23. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg har præcis 30 min hver vej og vil ikke ønske mere. Har du set mit andet svar til dig med link til lejeboliger?

Neeeeeeeeeeeej det har jeg ikke?? Jeg har været væk fra nettet siden torsdag morgen. FEDEST....kigger lige! TAK Knus

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Neeeeeeeeeeeej det har jeg ikke?? Jeg har været væk fra nettet siden torsdag morgen. FEDEST....kigger lige! TAK Knus

Har du set det nu??

Anmeld

24. januar 2011

slettet_7530

lisbethita skriver:

Det er det bestemt også for mig. Det er min store frygt, at jeg pga kørslen får mindre tid sammen med hende - fordi der også kræves overarbejde! Plus skodarbejdstid - har fri kl 16.15! Det kvarter betyder altså meget... åååh ha!! Men nu taler vi også om et job, som jeg ikke er glad for. Havde det været drømmejobbet, så er det altså lettere at få tingene til at hænge sammen. De fleste har jo 30-45 min transport til arbejde. Det er sjældent, at man slipper for mindre, så.... jeg siger go for it!

KNUS

Et af mine krav er max 20 minutter hver vej og det er i bil. jeg har altid max haft 10 min på job

Anmeld

24. januar 2011

lisbethita

Albertesmor skriver:

Et af mine krav er max 20 minutter hver vej og det er i bil. jeg har altid max haft 10 min på job

Jeg har altid haft rigtigt langt - 1 - 1/2 time -  på arbejde hver vej ;-) Det er slet ikke en mulighed at sætte et krav på 10 - 20 min. transport i mit job. Men det er da dejligt for dig, at det har været muligt med så kort transporttid. Tror dog det er de færreste, der er så heldig som dig ;-)  Det gad jeg godt prøve !

Ha en dejlig dag!!

Anmeld

24. januar 2011

slettet_7530

lisbethita skriver:

Jeg har altid haft rigtigt langt - 1 - 1/2 time -  på arbejde hver vej ;-) Det er slet ikke en mulighed at sætte et krav på 10 - 20 min. transport i mit job. Men det er da dejligt for dig, at det har været muligt med så kort transporttid. Tror dog det er de færreste, der er så heldig som dig ;-)  Det gad jeg godt prøve !

Ha en dejlig dag!!

Af samme årsag bor vi til leje og i en forsholdsvis større by, da jeg ikke gider bo så langt fra alting at jeg er afhængig af bil.

Jeg har en superbrugs 2 minutters gang fra mit hjem en tankstation, slagter, bager cykelhandler ,kiosker, frisører ,blomsterbutik samt læge, centeret 8 minutters kørsel fra mit hjem på cykel og 5 minutter i bil hospital indenfor 10 minytters kørsel alt det vil jeg simpelthen ikke undvære.

Anmeld

24. januar 2011

lisbethita

Albertesmor skriver:

Af samme årsag bor vi til leje og i en forsholdsvis større by, da jeg ikke gider bo så langt fra alting at jeg er afhængig af bil.

Jeg har en superbrugs 2 minutters gang fra mit hjem en tankstation, slagter, bager cykelhandler ,kiosker, frisører ,blomsterbutik samt læge, centeret 8 minutters kørsel fra mit hjem på cykel og 5 minutter i bil hospital indenfor 10 minytters kørsel alt det vil jeg simpelthen ikke undvære.

Jeg har også boet i århus, Kbh og Aalborg. Og alle gange har jeg boet centralt tæt på alt - men aldrig tæt på arbejde eller uni. Kun een gang boede jeg i gåafstand fra arbejdet og det var det værste arbejde, jeg har haft, så det er desværre ikke værd at nævne, hehe! Vi flytter til Odense i næste uge. Faktisk er der masser af muligheder for på sigt at få et job tæt på. Det kunne være dejligt, hvis det lykkedes ;-) Jeg har altid været meget fleksibel med lang køretid til arbejde, men det er klart, når man bliver mor og får andre prioriteter, så synes man pludseligt den 1 1/2 time hver vej kan bruges bedre. Det er klart. Lige nu  må jeg desværre finde mig i en lang kørselstid indtil et bedre job findes. Det bliver hårdt, fordi når man ikke er glad for sit job, så er lang transporttid endnu mere træls.

Men fedt...at du har været så god til at placere dig logistisk og praktisk mht. boligen! Det kunne jeg vist lærer noget af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.