Hvorfor så langt væk (Drømmejob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Hvor lang vil transporttiden være? Jeg synes, du skal søge uanset hvad, for så kan du tage den derfra, hvis du bliver kaldt til samtale...

JEg skal have en time til arbejde efter barsel. Jeg har altid haft langt på arbejde. Men ja....det er to timer sammenlagt man bruger på kørsel og benzin er ikke billigt...suk! Så du er nødt til at mærke efter i mavsen, om det kan fungerer for dig.

Krydser fingre for dig! Man kan jo altid bare prøve og søge det og se ad, ikke??

GOOD LUCK!!

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Maja88

Tulle Mus skriver:

Ja det har du jo selvfølgelig ret i..  Ved du hvornår den forventes færdig??

hm altså det er vist 2012.

men du kan jo altid søge den.. og får man den så får man den. du skal vel ikke sige op inden

Anmeld

18. januar 2011

Camillee

Tulle Mus skriver:

Uhh synes bare det er svært, for hvis jeg skal køre derned hver dag, så skal vi have ny bil og stillingen er kun 22 timer, så jeg ville skulle have et bi job ved siden af..

I følge krak tager det en time og køre derned, og morgen trafikken fra rødekro til sønderborg plejer jo og være slem, men som en anden skriver så er de jo ved og lave motorvejen dernede..

Hmm er drømmejobbet vær og satse en fast stilling for???

ja det ved vi alt om (: var indlagt op neo og den ene dag tror der tog Jakob at komme fra Rødekro til Sdb lidt over 70 min dog godt nok i fyraftenstrafikken .

Kan selvfølgelig godt se problemerne med både ny bil, ektra arbejde + den ekstra køretid men Sønderborg er den dejlig afdelig (:

Anmeld

18. januar 2011

twinboys

SØG DET

Anmeld

18. januar 2011

slettet_7530

Du skal i hvertfald tænke dig godt om er det VIRKELIG drømmejobbet?? var over og besøge min mor på den skole hun arbejder på hvor der kom en ny lærer hen, jeg spurgte ind til hvornår hun avr startet men det viste sig at hun læser til lærer nu, hvorefter jeg selvfølgelig spurgt interesseret ind til hendes tidligere job hun fortalte at hun er uddannet jordemoder og har arbejdet som det i 12 år, men at forholdende og 20 timers vagter efterhånden mere var normalen end sjældent, hun var simpelthen udbrændt i en forholdsvis ung alder, jeg sad måbende og kiggede på hende hvortil hun sagde ja alle tror det at være jordemoder er som at svæve på en lyserød sky, da jeg hørte havd hun var blevetbudt de sidste 5 år i hendes fag kunne jeg pludselig se at jordemoderfaget slet ikek er så rosenrødt som man går rundt og fantasere om.

Men pøj pøj

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Tulle Mus skriver:

Krak siger en time, men pga morgentrafik på en meget træls vej, tror jeg den er mere, desværre..

Hmm synes den er svært, må hellere høre manden ad først..

Ja, jeg kender vejen til Sønderborg og den er kringlet

Anmeld

19. januar 2011

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg aldrig ville søge et job så langt væk.

22 timer er sørme en lille stilling, og med en time i transport hver vej, så kan det vel næsten ikke betale sig økonomisk? jeg tænker at lønnen skal være ret høj for at det betaler en ny bil, plus de store benzin udgifter. at du så skal have endnu et job.... jamen det gør bare at så ville jeg da slet ikke.

mon ikke der dukker et andet job op lidt tættere på, eller med nogle flere timer.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Tulle Mus skriver:

Jeg har lige fundet DRØMME JOBET...

MEN det ligger helt i Sønderborg, øv snøft arrrgg....

Jeg ved ikke om jeg skal søge det, for det er jo slet ikke sikkert jeg får det, og hvis jeg nu gjorde, kan vi så få det til og hænge sammen herhjemme med Matilde og dagpleje..

Hmm ved ikke om jeg skal søge det og satse min faste stilling til fordel for 1 års vikariat i DRØMMELAND??? (Det er som sosu assistent på fødegangen i Sønderborg)

Hva ville i gøre piger??

Naaahhh..det tror jeg nu ikke, jeg ville gøre..især ikke i disse nedskæringstider...selvom jeg godt kan følge dig i drømmejobsønsket.
Og så er det heller ikke altid, at drømmejobbet bliver en drøm, hverken mht kolleger og rejsetiden, lille barn..prisen for at familielivet skal belastes, fordi det er så langt væk osv.
SÅ jeg ville nok sige nej, og så håbe på, at tingene med tiden ændrer sig og der kommer en chance en anden gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

JEg skal have en time til arbejde efter barsel. Jeg har altid haft langt på arbejde. Men ja....det er to timer sammenlagt man bruger på kørsel og benzin er ikke billigt...suk! Så du er nødt til at mærke efter i mavsen, om det kan fungerer for dig.

Krydser fingre for dig! Man kan jo altid bare prøve og søge det og se ad, ikke??

GOOD LUCK!!

KRAM

Lige præcis For mig er det ikke så meget pengene, men mere tiden der går fra den tid, jeg kunne være sammen med Laura

Anmeld

19. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Lige præcis For mig er det ikke så meget pengene, men mere tiden der går fra den tid, jeg kunne være sammen med Laura

Det er det bestemt også for mig. Det er min store frygt, at jeg pga kørslen får mindre tid sammen med hende - fordi der også kræves overarbejde! Plus skodarbejdstid - har fri kl 16.15! Det kvarter betyder altså meget... åååh ha!! Men nu taler vi også om et job, som jeg ikke er glad for. Havde det været drømmejobbet, så er det altså lettere at få tingene til at hænge sammen. De fleste har jo 30-45 min transport til arbejde. Det er sjældent, at man slipper for mindre, så.... jeg siger go for it!

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.