Dba.dk er noget pis,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ej men når man aftaler at jeg kommer og henter, så er aftalen jo et eller andet sted lukket.. Jeg bliver skuffet over sådanne ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

eller i hvert fald nogen sælgere derinde fra.. Jeg havde købt en seng til min datter derinde. som skulle afhentes torsdag eftermiddag, det aftalte vi i går, men nu skriver sælger at der er en der har budt over mig som vil hente den i morgen.

Kæft hvor er jeg sur lige nu!!!! Hvordan kan man bare gøre det, i øvrigt er det vist kun 20 kr. det drejer sin om..

Træls. Men det er netop grunden til, at alt skal aftales skriftligt. For hvis hun har skrevet, at den sælges til højestbydende, så synes jeg det er helt legitimt, men ellers er det lige et nummer for strengt

Anmeld

18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Træls. Men det er netop grunden til, at alt skal aftales skriftligt. For hvis hun har skrevet, at den sælges til højestbydende, så synes jeg det er helt legitimt, men ellers er det lige et nummer for strengt

Det har hun skrevte. Men jeg har på skrift at vi har en aftale torsdag om afhentnig.. Hmm. Synes det er strengt når hun stiller mig den seng i udsigte..

Anmeld

18. januar 2011

LR85

altså, kan godt forstå det er smadder ærgeligt når det drejer sig om åndsvage 20 kr.

Men har selv haft ting til salg, og hvis der er kommet et bud fx 100 kr over, så må jeg indrømme at jeg har solgt til højeste bud. Det er dog aldrig sket dagen før nogen skulle hente 'tingen'

Anmeld

18. januar 2011

slettet_7530

Det er sådanne sælgere der ødelægger det for andre øv

Jeg har selv oplevet at have skrevet til en køber at vi har en aftale hvorefter der så er nogle der skriver mails til mig at de gerne vil betale mere, hvor jeg så må svare at der er lavet en aftale og den bryder jeg ikke, det er der rigtigt mange der ikke forstår

Anmeld

18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Albertesmor skriver:

Jeg har selv oplevet at have skrevet til en køber at vi har en aftale hvorefter der så er nogle der skriver mails til mig at de gerne vil betale mere, hvor jeg så må svare at der er lavet en aftale og den bryder jeg ikke, det er der rigtigt mange der ikke forstår

Ja det er skide irriterende.. Hmm..

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

DatterMalou skriver:

eller i hvert fald nogen sælgere derinde fra.. Jeg havde købt en seng til min datter derinde. som skulle afhentes torsdag eftermiddag, det aftalte vi i går, men nu skriver sælger at der er en der har budt over mig som vil hente den i morgen.

Kæft hvor er jeg sur lige nu!!!! Hvordan kan man bare gøre det, i øvrigt er det vist kun 20 kr. det drejer sin om..

Det er jo fuldstændig latterligt... selvfølgelig har man ikke altid mulighed for at komme dagen efter hmm. synes jeg ærlig talt ikke hun kan være bekendt, man burde kunne sige sengen er solgt.. slut

Anmeld

18. januar 2011

lisbethita

Albertesmor skriver:

Ja, det er faktisk utroligt! Er enig...¨når man har aftalt, at den er lukket, så er det skisme unfair sådan at bryde den. Så må man jo lade den stå åbent i stedet for, hvis man er til den slags salg.

Øv for hende :-(

Anmeld

18. januar 2011

Cris

Det er ikke DBA, der er mange sælger i mange sider, som laver den samme stunt for en tier... Og når du selv er sælger folk prøver hele tiden at få varen billigere, selv om du måske allerede sælger billigt i forvejen og ja, nogle gange handler der kun om 10kr! Det har jeg svært at forstå...

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

ihh det er så strengt! det har jeg os lige prøvet vedkommende havde sendt pb med adr ovs. men fordi der var en der kunne hente tingen før mig så ville sælger hellere det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.