Dba.dk er noget pis,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

eller i hvert fald nogen sælgere derinde fra.. Jeg havde købt en seng til min datter derinde. som skulle afhentes torsdag eftermiddag, det aftalte vi i går, men nu skriver sælger at der er en der har budt over mig som vil hente den i morgen.

Kæft hvor er jeg sur lige nu!!!! Hvordan kan man bare gøre det, i øvrigt er det vist kun 20 kr. det drejer sin om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

sarahb

DatterMalou skriver:

eller i hvert fald nogen sælgere derinde fra.. Jeg havde købt en seng til min datter derinde. som skulle afhentes torsdag eftermiddag, det aftalte vi i går, men nu skriver sælger at der er en der har budt over mig som vil hente den i morgen.

Kæft hvor er jeg sur lige nu!!!! Hvordan kan man bare gøre det, i øvrigt er det vist kun 20 kr. det drejer sin om..

altså det er jo en mundlig aftale i har lavet så det ville jeg skrive til sælger, og sig i har lejet en bil og det må hun så betale for..

Anmeld

18. januar 2011

Kongmulle

DatterMalou skriver:

Sur røv! Har selv oplevet nogle trist eksempler derinde!

Hvilken seng var det?

Anmeld

18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

sarahb skriver:

altså det er jo en mundlig aftale i har lavet så det ville jeg skrive til sælger, og sig i har lejet en bil og det må hun så betale for..

Ja det ved jeg godt, men jeg synes da ikke man kan være det bekendt.. Jeg har lige sagt at jeg troede da vi havde en aftele, hvor til hun siger at den jo bliver solgt til højest bydende. Men hvis man ikke engang kan lukke en aftale.. Hmm

Anmeld

18. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Kongmulle skriver:

Sur røv! Har selv oplevet nogle trist eksempler derinde!

Hvilken seng var det?

Det er jo ikke fedt når man tror man har købt noget. Har bare ikke mulighed for og hente den før. Det var en halvhøj seng fra Herlev..

Anmeld

18. januar 2011

Kay

ej hvor strengt!!! jeg selger selv ting på dba. men kunne aldrig finde på at gøre sådan

Anmeld

18. januar 2011

Kongmulle

DatterMalou skriver:

Det er jo ikke fedt når man tror man har købt noget. Har bare ikke mulighed for og hente den før. Det var en halvhøj seng fra Herlev..

Fandme ærgerligt! Hader sælgere der er sådan. Man tror lige man har en aftale og så tadaadaa fuck dig. For 20 kr! helt ærligt...

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

øv, tror aldrig man kan gå sig fri for nogle mennesker bare er temmelig åndssvage hvad sådan noget gælder. Men er dælme frækt, når man sælger noget, er selvfølgelig fair nok man vil sælge til højest bydende, men synes da i det mindste du så skulle have et valg om at byde over, men ville personligt nok ikke sælge videre til anden side hvis det var 20 kr i forskel det drejede sig om, det er for småligt

Anmeld

18. januar 2011

mth1987

Hvis det bare er 20 kr er det lidt plat. Men ellers er det vel fair nok at tage imod er bedre tilbud når du ikk har købt den. Ku jo også være at du havde meldt fra og så havde det været surt.

Anmeld

18. januar 2011

eElak

hvis man laver en aftale omkring levering/afhentning, så har man altså så godt som lukket aftalen..

så kan godt forstå at du er arrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.