Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Glemte lige, at nævne, at min søn Luka har haft feber on and off i 3 dage, hostet rigtig meget og ikke så meget appetit. Var hos lægen i dag og der var ikke noget at hører. Han har været feberfri i 1 døgn nu og han kommer i bh imorgen selvom hans appetit ikke er helt på toppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

afrobabies

jannebjerre skriver:

Nej vel??

Men den er svær.. Han er jo ikke "rigtig" syg når han ikke har feber, og må jo så godt komme i vs, men jeg synes bare at det er synd, men har man ikke andre muligheder, så bliver man jo nødt til det

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja det er jo det....kan snotter megt og hoster meget, men er dog feberfri...
Men stadigvæk er han ikke helt sig selv...han taber hurtigt energien og spiser næsten ikke

Samme her. Maria hoster og spiser kun lidt. Hun er dog glad og derfor sender jeg hende afsted i morgen (hun har været hjemme en uges tid nu). Hun har det nemlig med at spise når hun er sammen med andre børn

God bedring med ham søde

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Samme her. Maria hoster og spiser kun lidt. Hun er dog glad og derfor sender jeg hende afsted i morgen (hun har været hjemme en uges tid nu). Hun har det nemlig med at spise når hun er sammen med andre børn

God bedring med ham søde

Ja men han taber stadig energien hurtigt og vil så putte hos mor...
Det kan han jo af gode grunde ik i vg og så skal han jo ikk føle jeg svigter ham...forstår du hvor jeg vil hen???

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

victoria2008 skriver:

Men den er svær.. Han er jo ikke "rigtig" syg når han ikke har feber, og må jo så godt komme i vs, men jeg synes bare at det er synd, men har man ikke andre muligheder, så bliver man jo nødt til det

Jeg kan sagtens holde ham hjemme - er arbejdsløs
Men vil heller ikk hyel ham helt ud af den, hvis du forstår???

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

jannebjerre skriver:

Jeg kan sagtens holde ham hjemme - er arbejdsløs
Men vil heller ikk hyel ham helt ud af den, hvis du forstår???

Så hold ham hjemme, så hygger i bare

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

jannebjerre skriver:

Hej Hej

Felix har været syg siden fredag, hvorefter han har haft ca 3 dage med høj feber
Igår var vi til lægen med ham, som sagde han havde møb og influenza, hertil fik han noget pencillin, som han skal have i 7dage...
Nu er han så i bedring - ingen feber, er ikk pyldret mere og sover som han plejer
Han spiser dog stadig næsten ingenting
Hvad gør jeg? Og hvornår er det mon forsvarligt, at sende ham i VG igen???
Jeg er lidt usikker på det hele, da Felix aldrig, sådan rigtig har været syg før - så håber i kan hjælpe..
Fra Janne

Prøv at give ham noget drikkecultura med hindbærsmag..det hjælper tit på maven og appetitten.
Men du skal regne med, at når små børn får penicillin, så tager det også appetitten. Så frist ham med små mavemilde lækkerier og ellers tag den med ro.
Appetitten skal nok komme igen, når først kuren er færdig.

Vedr. feber og penicillinbehandling, så skal man altid regne med, at selvom feberen går ned med et brag, så er det ikke ensbetydende med at barnet er raskt. Infektionen er stadig i kroppen, blot i mindre grad.
Så hellere en dag eller to hjemme længere med barnet ellers kan man godt opleve at der tilstøder noget andet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

SussieThyssen skriver:

Prøv at give ham noget drikkecultura med hindbærsmag..det hjælper tit på maven og appetitten.
Men du skal regne med, at når små børn får penicillin, så tager det også appetitten. Så frist ham med små mavemilde lækkerier og ellers tag den med ro.
Appetitten skal nok komme igen, når først kuren er færdig.

Vedr. feber og penicillinbehandling, så skal man altid regne med, at selvom feberen går ned med et brag, så er det ikke ensbetydende med at barnet er raskt. Infektionen er stadig i kroppen, blot i mindre grad.
Så hellere en dag eller to hjemme længere med barnet ellers kan man godt opleve at der tilstøder noget andet.

Kærligst
Sussie

Åhh tak for svar

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

jannebjerre skriver:

Åhh tak for svar

Jamen det var da så lidt

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja men han taber stadig energien hurtigt og vil så putte hos mor...
Det kan han jo af gode grunde ik i vg og så skal han jo ikk føle jeg svigter ham...forstår du hvor jeg vil hen???

Ja jeg ved godt hvad du mener

Hvis du er i tvivl, synes jeg du skal beholde ham hjemme en ekstra dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.