Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

jannebjerre

Hej Hej

Felix har været syg siden fredag, hvorefter han har haft ca 3 dage med høj feber
Igår var vi til lægen med ham, som sagde han havde møb og influenza, hertil fik han noget pencillin, som han skal have i 7dage...
Nu er han så i bedring - ingen feber, er ikk pyldret mere og sover som han plejer
Han spiser dog stadig næsten ingenting
Hvad gør jeg? Og hvornår er det mon forsvarligt, at sende ham i VG igen???
Jeg er lidt usikker på det hele, da Felix aldrig, sådan rigtig har været syg før - så håber i kan hjælpe..
Fra Janne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

jannebjerre

Slet ingen der kan hjælpe en usikker mor

Anmeld

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis du har mulighed for det så tag en ekstra dag hjemme med ham, så han kommer helt på toppen  

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

jannebjerre skriver:

Hej Hej

Felix har været syg siden fredag, hvorefter han har haft ca 3 dage med høj feber
Igår var vi til lægen med ham, som sagde han havde møb og influenza, hertil fik han noget pencillin, som han skal have i 7dage...
Nu er han så i bedring - ingen feber, er ikk pyldret mere og sover som han plejer
Han spiser dog stadig næsten ingenting
Hvad gør jeg? Og hvornår er det mon forsvarligt, at sende ham i VG igen???
Jeg er lidt usikker på det hele, da Felix aldrig, sådan rigtig har været syg før - så håber i kan hjælpe..
Fra Janne

Jeg ville nok ikke sende ham i vs før hans appetit var kommet igen

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

MoarHvidovre skriver:

Hvis du har mulighed for det så tag en ekstra dag hjemme med ham, så han kommer helt på toppen  

Jamen det har jeg - for er arbejdsløs
Har bare liiige fået kørt ham ind derovre, skal man så til at starte forfra??

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

victoria2008 skriver:

Jeg ville nok ikke sende ham i vs før hans appetit var kommet igen

Nej vel??

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

Det lyder nøjagtig som Maria! Hun har næsten ikke spist i 6 dage og har fået pencillin næsten en uge nu. Hendes humør er dog bedre og hun har været feberfri siden i går morges

Jeg overvejede at sende hende i vs i dag, men beholdte hende hjemme. I morgen skal hun afsted for det kan være det får hende til at spise Jeg ville bare være sikker på at hun er helt feberfri og humøret er i orden

Anmeld

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hans immumsforsvar er lidt svækket nu pga. sygdom, så en dag ekstra hjemme ville være godt for ham

Nu ved jeg ikke, hvordan din søn har taget at blive kørt ind i vs. Har det været nemt eller svært. Men måske det tager det lige et par ekstra dage

Det er ingen skam, at være arbejdsløs

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Det lyder nøjagtig som Maria! Hun har næsten ikke spist i 6 dage og har fået pencillin næsten en uge nu. Hendes humør er dog bedre og hun har været feberfri siden i går morges

Jeg overvejede at sende hende i vs i dag, men beholdte hende hjemme. I morgen skal hun afsted for det kan være det får hende til at spise Jeg ville bare være sikker på at hun er helt feberfri og humøret er i orden

Ja det er jo det....kan snotter megt og hoster meget, men er dog feberfri...
Men stadigvæk er han ikke helt sig selv...han taber hurtigt energien og spiser næsten ikke

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

MoarHvidovre skriver:

Hans immumsforsvar er lidt svækket nu pga. sygdom, så en dag ekstra hjemme ville være godt for ham

Nu ved jeg ikke, hvordan din søn har taget at blive kørt ind i vs. Har det været nemt eller svært. Men måske det tager det lige et par ekstra dage

Det er ingen skam, at være arbejdsløs

Han har taget det fint - tog kun 3 dage at kører ham ind
Vil bare ikk sende ham for tidligt afsted og derved gøre det til en dårlig oplevelse for ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.