[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f]
Jeg talte lige med pædagogerne i vuggestuen i dag omkring bleafvænningen.
De sagde, at de ofte oplevede børnene nærmede sig de 3 år, før de var klar til at smide bleen - også pigerne!!
Jeg forelagde dem vores plan til jul mht til at forsøge at smide bleen, hvilket de syntes var en fin måde at prøve det på, men at de altså ofte oplevede børnene var omkring 3 år, før de var klar.
Jeg syntes bare det lyder sent....må jeg lige høre, hvor gamle jeres var!?
Lone[/citat]
Helt ærligt... Det er fordi de ikke gider bøvle med det... De skulle skamme sig...:'(:'(:'(
Ja det var min mening....:):):)
Majbritt(H)[/citat]
Tror du virkelig?? Der er ikke ret mange af børnene deroppe, som sidder på toilettet.......:-o
Nå, men jeg vil i hvert fald gøre forsøget til jul, så må vi se.
Men jeg tænker lidt om jeg skal bruge potten - som hun er tryg ved, fordi i vuggestuen har de ingen potte, kun toilet. Men det er nok bedst at starte med potten, netop fordi hun er tryg ved den.
Lone[/citat]
Ja det tror jeg bestemt...
Havde også en kollega som sagde til hendes dagplejebarns forældre at deres pige slet ikke var klar... Dagplejeren blev syg og jeg fik gæstebarnet og på 5 dage hos mig var hun blefri...
Mor og barn var så glade... Jo hun var klar...
Majbritt(H)[/citat]
Hold da op, hvor frækt....hvor gammel var det barn??
Blefri efter 5 dage, det er sgu flot:)
Lone[/citat]
Mine egne var blefrie efter 2 dage... 4år men husk de er født ekstem for tidligt så det er super at være drenge og så født så tidligt og så smide deres tryghed af en ble...
Pigen hun var 2år og 3 mdr.
Majbritt(H)
Anmeld