Et skridt videre i pensionssagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Jeg har skrevet lidt om det forskellige steder, men det er lidt svært at finde

Men hvad vil du gerne vide?

Eii jamen bare sådan generelt din historie..dine oplevelser, hvordan og hvorledes..erfaringer..medgang og modgang m.m.m.
Men du har så ikke lavet nogle tråde om det selv?
Hvis ikke..så synes jeg da, at du skulle se at få skrevet en tråd omkring det..også sådan at andre måske kan få glæde af dine erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Laulund87

bondepigen skriver:

Håber det lykkes dig. Jeg fik afslag den 16. dec., og min sagsbehandler er rasende. De har skrevet at jeg ikke er villig til at følge en medicinsk behandling og at jeg skal påbegynde både det og arbejdsprøvning efter endt barsel, trods det at både psykolog og psykiater har skrevet at det er direkte skadeligt for mig.

Det med medicinen er simpelthen noget juks, som psykologen har fået helt galt fat i, hvilket jeg har gjort en masse i systemet opmærksom på flere gange. Jeg var gravid på det tidspunkt, hvor jeg var til samtale med ham, DERFOR ville jeg PÅ DET TIDSPUNKT ikke tage medicin.

Har netop skrevet en klage... Heldigvis har jeg masser af opbakning fra min sagsbehandler, som ligesom jeg heller ikke ved hvad vi skal stille op, hvis ikke de ombestemmer sig. Har heldigvis fundet beviser til dem gennem lægen om at jeg har taget medicin det meste af tiden siden 1999, OG at jeg SELV har bedt om det hver gang, sååå uvillig kan man vist ikke ligefrem kalde mig!!!!

og beder så meget for os begge!!!!

Ej hvor jeg bare føler med dig Jeg tør ikke tænke på hvis jeg bliver afvist

Psykiater har skrevet at min sygdom er stationær og behandlingsmuligheder er udtømte. Jeg har hele tiden taget medicin, også under graviditet, og det er højeste dosis Så jeg håber ikke de har noget at sige der

Hvor er det godt du har klaget, du skal ikke finde dig i det!! Hvorfor skal de være så umenneskelige

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

F A N T A S T I S K!!!!!
Jeg krydser for det hele snart går i orden - det tror jeg du har fortjent søde

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det vil give mig så meget ro til at komme ovenpå igen

Ja og det bliver så skønt... 

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Eii jamen bare sådan generelt din historie..dine oplevelser, hvordan og hvorledes..erfaringer..medgang og modgang m.m.m.
Men du har så ikke lavet nogle tråde om det selv?
Hvis ikke..så synes jeg da, at du skulle se at få skrevet en tråd omkring det..også sådan at andre måske kan få glæde af dine erfaringer

Nej jeg har ikke lavet en dicideret tråd om det. Nogle af tingene er jeg ikke sikker på jeg er klar til at andre ved Eller jo jeg har lavet en anonym tråd

Nogle af tingene kunne jeg ikke fortælle psykiateren. Men jeg skulle jo, så jeg måtte have en pause inden jeg kunne.

Det er udelukkende psykisk og meget er oplevelser fra min barndom. Jeg har OCD og socialfobi, agorafobi og angst.

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

F A N T A S T I S K!!!!!
Jeg krydser for det hele snart går i orden - det tror jeg du har fortjent søde

1000 tak skønne

Ja det synes jeg at jeg har. Jeg har endelig lært at sige fra

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Ej hvor jeg bare føler med dig Jeg tør ikke tænke på hvis jeg bliver afvist

Psykiater har skrevet at min sygdom er stationær og behandlingsmuligheder er udtømte. Jeg har hele tiden taget medicin, også under graviditet, og det er højeste dosis Så jeg håber ikke de har noget at sige der

Hvor er det godt du har klaget, du skal ikke finde dig i det!! Hvorfor skal de være så umenneskelige

Nøjagtig det samme har psykiateren skrevet til mig, og psykologen siger egentlig det samme...men de hænger sig i detaljer der kan forstås på en anden måde end der faktisk står, og så er det jo bare totalt håbløst. Der skal kun et lille ord til for at alt misforstås..

Men håber de ændrer mening nu her.. Er i hvert fald glad for at have min sagsbehandler i ryggen, ellers tror jeg, at jeg havde mistet alt håb.
Jeg ved da slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis ikke de giver mig den pension...

Håber du slipper for afslag, for det er bare ikke spor rart...slet ikke, når sagsbehandler helt sikkert regnede med at det gik igennem...

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Nej jeg har ikke lavet en dicideret tråd om det. Nogle af tingene er jeg ikke sikker på jeg er klar til at andre ved Eller jo jeg har lavet en anonym tråd

Nogle af tingene kunne jeg ikke fortælle psykiateren. Men jeg skulle jo, så jeg måtte have en pause inden jeg kunne.

Det er udelukkende psykisk og meget er oplevelser fra min barndom. Jeg har OCD og socialfobi, agorafobi og angst.

Jamen herregud da..stakkes dig.
Hvad er det nu OCD er?

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

bondepigen skriver:

Nøjagtig det samme har psykiateren skrevet til mig, og psykologen siger egentlig det samme...men de hænger sig i detaljer der kan forstås på en anden måde end der faktisk står, og så er det jo bare totalt håbløst. Der skal kun et lille ord til for at alt misforstås..

Men håber de ændrer mening nu her.. Er i hvert fald glad for at have min sagsbehandler i ryggen, ellers tror jeg, at jeg havde mistet alt håb.
Jeg ved da slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis ikke de giver mig den pension...

Håber du slipper for afslag, for det er bare ikke spor rart...slet ikke, når sagsbehandler helt sikkert regnede med at det gik igennem...

Hmm det er da godt nok utroligt Min sagsbehandler siger at jeg har en god sag, men hun kan selvfølgelig ikke love noget.

Jeg sover allerede dårligt om natten når jeg tænker på at få alslag

Min sagsbehandler virker til at være god til at pege de steder ud hvor der kan være problemer. Det er derfor der er læger på jobcentret, min egen læge, familierådgiver og psykiater der har skrevet deres mening. Og de er da heldigvis enige. Men lad os nu se

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Jamen herregud da..stakkes dig.
Hvad er det nu OCD er?

Obsessive Compulsive Disorder. Tvangshandlinger som jeg har en del af og hvis ikke jeg gør det, sker der noget forfærdeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.