Et skridt videre i pensionssagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
35 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Laulund87

I dag var jeg til samtale på jobcentret. Min sagsbehandler har fået papirerne fra den psykiatersamtale jeg var til. Lægen har skrevet under på at hun er enig i de ting hun har skrevet

Nu mangler jeg kun en samtale med en jobkonsulent (som selvfølgelig skal skrive at jeg IKKE skal i jobprøvning)

Så skal min recurseprofil samles, skrives under af sagsbehandler og jobcentrets læge OG sendes.

Der er godt nok meget HELDIGVIS ser min sag ud til at blive afsluttet inden de nye regler om alderen kommer!

Ved udgangen af marts burde min sag være færdig og selvfølgelig til min fordel

Tak fordi du læste alt det her kedelige pensions snak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

4kløver

Laulund87 skriver:

I dag var jeg til samtale på jobcentret. Min sagsbehandler har fået papirerne fra den psykiatersamtale jeg var til. Lægen har skrevet under på at hun er enig i de ting hun har skrevet

Nu mangler jeg kun en samtale med en jobkonsulent (som selvfølgelig skal skrive at jeg IKKE skal i jobprøvning)

Så skal min recurseprofil samles, skrives under af sagsbehandler og jobcentrets læge OG sendes.

Der er godt nok meget HELDIGVIS ser min sag ud til at blive afsluttet inden de nye regler om alderen kommer!

Det lyder godt.  alt for at den går igemmem

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

4kløver skriver:

Det lyder godt.  alt for at den går igemmem

Tak

Anmeld

18. januar 2011

B&J

hvor fantastisk håber virkelig det går igennem

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

B&J skriver:

hvor fantastisk håber virkelig det går igennem

Det gør jeg godt nok også

Tak

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Hvor længe har det taget at nå dertil hvor du er nu?

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

smillaluna skriver:

Hvor længe har det taget at nå dertil hvor du er nu?

Hmm det tog 2 år at få fleksjob. Jeg er så sluppet for en masse afprøvning for det var jeg jo i da jeg blev berettiget til fleks. Så jeg var allerede et stykke der.

Mener det var i september jeg nævnte det for sagsbehandleren

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

Yaay, det er jo bare super! Tænk.... Al den tid du får til kvalitetstid med din søster

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Yaay, det er jo bare super! Tænk.... Al den tid du får til kvalitetstid med din søster

Ja lad os nu ser om det går igennem

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det lyder jo godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.