Så havde Celina lige endnu et affekt-anfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

JustAnotherName

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg har hørt at det er D-dråber de skal have til de er 2 år

nåårh ja ski da, det hedder jo D-dråber. Det har du ret i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

JustAnotherName

Hvor lyder det vildt at man kan besvime af at blive så sur. Stakkels lille søde pus. Jeg håber ikke hun bliver ligeså forskrækket som jer andre, men "bare" nøjes med at blive træt.

Jeg syntes helt bestemt du skal nævne det nede i vuggestuen (og evt til mere end en ansat, det kan jo desværre smutte med at få fortalt ting videre)

Ja, det er ret vildt. Desværre er det ikke kun os der bliver forskrækkede.

Hun bliver selv temmelig bange, tror jeg....
Det starter med gråd/vrede-udbrud, og så bliver der helt stille, ingen vejrtrækning. Så stivner hun kort, og når så vejrtrækningen begynder igen, så lyder der simpelthen et SKRIG af den anden verden ....og så græder hun.

Så jeg er sikker på, at hun også selv bliver meget forskrækket over det.

Men jeg håber, at det er noget som vi ikke kommer til at opleve meget mere af. Og hvis vi gør, så håber jeg, at hun vokser fra det omkring 3-år aldren, som jeg netop har læst mig til, at en del børn gør.

Ja, vi giver lige besked til de ansatte der er på hendes stue....

Anmeld

18. januar 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Hold da op Katrine...........................sikke en lille hidsigprop. Håber at hun kan vokse fra det, for det kan da være helt farligt, sådan at lade være med at trække vejret.

Knus Mette

Ja, jeg håber også på at det enten er enkeltestående tilfælde vi har oplevet.
Eller at det holder op igen, når hun kommer omkring 3-års alderen.
Det har jeg læst mig til, at det hos de fleste stopper deromkring, eller seneste omkring skolealderen.

Anmeld

18. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

nåårh ja ski da, det hedder jo D-dråber. Det har du ret i.

men jeg ved ikke om det også er jern:0)

det er vildt med Celina, vi har næsten været derude med Nikoline et par gange... men hun er aldrig besvimet...

Anmeld

18. januar 2011

JustAnotherName

Ni-ko-li-ne skriver:

men jeg ved ikke om det også er jern:0)

det er vildt med Celina, vi har næsten været derude med Nikoline et par gange... men hun er aldrig besvimet...

Celina starter også "op igen" og skriger lige inden det punkt, hvor hun er helt væk. Hun bliver bare stiv i kroppen og fjern i blikket i nogle sekunder. Nogle børn dejser jo HELT omkuld et øjeblik....det kan ske.

Altså nok er jeg vant til, at have et par temperamentsfulde små "damer" herhjemme, som ved hvad de vil og ikke vil. Men derfra og til ligefrem at få sådanne anfald - det er alligevel groft!

Men ét eller andet sted læste jeg også, at det tit er meget følsomme børn, som kan reagere ekstra kraftigt.

Det overrasker mig bare, da vi ALDRIG havde set det før.
Og nu er det pludselig sket et par gange indenfor et par uger....!!

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Øv.....så kører vi lige på 6-dagen nu, hvor Celina har feber 
Den viste 39,5 her til aften klokken halv fem.

Hvad værre er, at hun drikker rimeligt (spiser ikke såååå meget dog), men hun har bare ikke ret mange våde bleer  ....Den ble hun fik skiftet til morgen, var stadig tør til middag. Og hendes eftermiddags-ble var stadig tør til aften. Så der skal EKSTRA MEGET VÆSKE på hende pt.

Fortsætter feberen imorgen, så skal hun et lille smut forbi lægen.
For det er lang tid at have så høj en temperatur. Og det eneste der holder hende ved godt mod, og kørende er, at vi giver hende flydende børne-panodil (hun ESLKER at få det)

Øv, jeg er bare ved at have fået NOK af sygdom nu !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.