Står der noget om hvad i kan gøre mod det?
Hun er da vist en temperamentsfuld lille dame
Men det må være ubehageligt at opleve det.
Vi har få gange oplevet noget lignende med Liva, men jeg har altid været meget hurtig til lige at give hende et kraftigt pust i hovedet før hun nåede helt ud på overdrevet.... men det er kun fordi vi havde ham knægten i vuggestuen engang at jeg har vist hvad jeg kunne gøre.
Så ja det er nok også en god ide at vuggestuen lige får besked!
Nej, der står ingenting om, at man ex. kan puste dem i ansigtet. Men jeg er glad for at du fortalte mig det. For det lader til at kunne hjælpe lidt.
Men mærkeligt nok, så står der noget om, at det evt. kan afhjælpes ved JERN
......Og jeg har for nylig ladet mig fortælle at SPérne nu prædiker i folks hjem, at børn skal have jerndråber fremtil de er TO ÅR nu!! ...Det er noget forholdsvis nyt, som jeg IKKE blev informeret om, så jeg stoppede ved 1 år. Ligesom med Bianca. Sådan er det. Siden da har de bare fået vitaminpiller.
Men HVIS der KAN vær noget om snakken med jern, så er det da i dette tilfælde måske ret vigtigt, at min SP havde "gidet" give den lille info videre.....
Men nu er Celina jo også snart 2 år (til maj), så hvorfor starte på jerndråber igen NU, når hun jo alligevel ikke har fået dem siden hun var 1 år 
(og hvorfor er det lige, at de laver alle "reglerne" om fra det ene år til det andet ????!!!! ......Da jeg fik Bianca skulle man starte på grød omkring 4 mdr. Da jeg fik Celina hed det omkring 6 mdr. Med Bianca gav man jern til 1 år, og med Celina (hvis jeg da ellers havde fået info) hedder det så jern indtil 2 års alderen ......så er det sgu da heller ikke nemt at finde rundt i det!)
Nå, men det var lidt et sidespring.
Der er desværre ikke mange fif og råd til, hvad man kan gøre ved det, når de får sådanne anfald. Men bede dem trække vejret og/eller puste dem i ansigtet, og så beskytte dem fra at slå sig, og trøste dem, når det er ovre - det er vidst næsten det eneste der er at kunne gøre, tror jeg.