kunstige negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

MissGeoh

michelledam skriver:

så det er vel bare hvad man bedst kan lide og så bare øve med det.. har nemlig også hørt at gele skulle være nemmere. men da jeg altid selv har fået lavet akryl ved jeg ikke helt hvordan det foregår og du kan jo heller ikke lave ret meget forskelligt med farver og sådan når det er gele som du kan med akryl... og det synes jeg jo er ret smart frem for at man skal have det samme hele tiden..

Du kan lave stort set det samme om det er gele eller akryl.

Jeg synes bare det er nemmere at lave det i akryl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mother-love

okay. må jo prøve mig frem med akrylen som jeg helst ville og så se hvordan det går.. tak for svar

Anmeld

18. januar 2011

twinny

Der hvor jeg får sat negle på. Fraråder de Gelenegle, for hvis det skal laves ordentligt skal du file neglen meget ned og det ødelægger neglen....  Men de siger det holder længere end akryl.

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

Baby-støv skriver:

Der hvor jeg får sat negle på. Fraråder de Gelenegle, for hvis det skal laves ordentligt skal du file neglen meget ned og det ødelægger neglen....  Men de siger det holder længere end akryl.

hmm ja det er jo ikke nemt... men uanset hvad resultatet bliver ved mig kan det kun blive pænere end de nedbidte negle jeg har nu hehe

Anmeld

18. januar 2011

twinny

michelledam skriver:

hmm ja det er jo ikke nemt... men uanset hvad resultatet bliver ved mig kan det kun blive pænere end de nedbidte negle jeg har nu hehe

hehe... det er jo det....

held og lykke med det...

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

Baby-støv skriver:

hehe... det er jo det....

held og lykke med det...

jo tak

Anmeld

18. januar 2011

louise8723

Det bedste for din negl afhænger af hvilken type negl du har..

Bløde (let bøjelige) negle - Silke

Fleksible negle - Glasfiber

helt normale negle (hvilket sjældent forekommer) - Gele

normale men en smule fleksible negle - Fibergel

og meget hårde og stive negle - Akryl

Hvis man bruger et produkt der ikke samarbejder med neglen, risikiere men at tipperne falder af meget hurtigt

Da der er forskelligt fra person til person hvilken "negle type" de er, hører man ofte forskellige meninger om de forskellige produkter

men hvis du er seriøs neglebider så vil jeg råde dig til at starte ud med gele.. for ligesom at få bygget din negl op - dvs at din egen negl skal gro lidt ud.. og når du så har fået en "normal" negl kan du så bruge det produkt som egener sig bedst til din negl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.