kunstige negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Mother-love

hej piger

ville høre om i har nogen erfaring med gele og akryl negle?

jeg er neglebidder og har altid været træt af det.. og det eneste der holder mig tilbage er ved at få lavet negle. men har ikke råd til at få lavet hver månede så tænkte jeg selv kunne gøre det..

jeg har altid fået lavet akryl så aner ikke noget om gele negle.

men hvad mener i der er bedst og nemmest at lave på sig selv ?

hilsen michelle 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

BellaCiinea

Jeg foretrækker gelé negle.. sys det holder bedst =) 

Anmeld

18. januar 2011

LotteGabriella

Hej med dig

Jeg er sjovt nok også neglebider og havde de FLOTTESTE gelénegle inden jeg fik min datter

Jeg har prøvet begge ting, men var mest til geléneglene, jeg synes at det giver det pæneste og naturligste resultat...jeg havde så med fransk manicure

Jeg fik dem lavet på Frederiksberg den gang, men der er vidst lidt langt for dig

Held og lykke med det

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

michelledam skriver:

hej piger

ville høre om i har nogen erfaring med gele og akryl negle?

jeg er neglebidder og har altid været træt af det.. og det eneste der holder mig tilbage er ved at få lavet negle. men har ikke råd til at få lavet hver månede så tænkte jeg selv kunne gøre det..

jeg har altid fået lavet akryl så aner ikke noget om gele negle.

men hvad mener i der er bedst og nemmest at lave på sig selv ?

hilsen michelle 19+5

Jeg ved ikke hvad der er nemmest at lave selv, men min veninde laver selv gelenegle - og hun har ingen problemer med det. Hun har dog gjort det i to år, det kræver nok lidt træning.

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

Dinna88 skriver:

Jeg ved ikke hvad der er nemmest at lave selv, men min veninde laver selv gelenegle - og hun har ingen problemer med det. Hun har dog gjort det i to år, det kræver nok lidt træning.

okay men man kan nemlig bestille sådan en øve finger så man lige kan øve sig inden man gør det på sig selv...

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

LotteGabriella skriver:

Hej med dig

Jeg er sjovt nok også neglebider og havde de FLOTTESTE gelénegle inden jeg fik min datter

Jeg har prøvet begge ting, men var mest til geléneglene, jeg synes at det giver det pæneste og naturligste resultat...jeg havde så med fransk manicure

Jeg fik dem lavet på Frederiksberg den gang, men der er vidst lidt langt for dig

Held og lykke med det

okay ja jeg skal også lave med fransk manicure synes også det er pænest. og meget nemmere at have med at gøre når man ikke har ret meget negl at bygge på

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

michelledam skriver:

okay men man kan nemlig bestille sådan en øve finger så man lige kan øve sig inden man gør det på sig selv...

Ej, hvor smart! Så må du da prøve det

Anmeld

18. januar 2011

MissGeoh

Jeg laver akryl negle, da jeg synes det giver det pæneste resultat, og det er ikke lige så "tungt" som gele.

Og det skulle også være det som holder bedst.

Jeg fortrækker at lave fransk kant med dybt smil på dem som bider negle, og det synes jeg bliver meget flot.

De siger at gelenegle er nemmere at lave end akryl, men jeg synes det er omvendt. Jeg laver det med bolle metoden og synes det giver så smukt et resultat.

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

MissGeoh skriver:

Jeg laver akryl negle, da jeg synes det giver det pæneste resultat, og det er ikke lige så "tungt" som gele.

Og det skulle også være det som holder bedst.

Jeg fortrækker at lave fransk kant med dybt smil på dem som bider negle, og det synes jeg bliver meget flot.

De siger at gelenegle er nemmere at lave end akryl, men jeg synes det er omvendt. Jeg laver det med bolle metoden og synes det giver så smukt et resultat.

så det er vel bare hvad man bedst kan lide og så bare øve med det.. har nemlig også hørt at gele skulle være nemmere. men da jeg altid selv har fået lavet akryl ved jeg ikke helt hvordan det foregår og du kan jo heller ikke lave ret meget forskelligt med farver og sådan når det er gele som du kan med akryl... og det synes jeg jo er ret smart frem for at man skal have det samme hele tiden..

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

Dinna88 skriver:

Ej, hvor smart! Så må du da prøve det

ja det er ret smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.