opdragelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Kommer jo an på hvilken fest det er, er der andre børn, hvor gamle er børnene osv osv.

Mine børn har aldrig været de larmende og fysisk udfarende, men altså, mange børn kan slet ikke sidde stille og være stille og render de under bordene og larmer så er det måske fordi de har en alder hvor de ikke kan sidde stille, at de vil være hvor deres forældre er, at der ikke er et alternativ for børnene...

Jeg synes helt sikkert man skal lære sine børn hvad der er rigtigt og forkert, men man skal også huske kun at forvente det af børn som det er muligt for dem at leve op til ud fra alder og temperament....og så tænker jeg måske det ville være bedre for nogle børn at blive hjemme fra sådanne fester hvis de ikke passer til barnet.

Jeg er helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

LotteGabriella

Nej det får Daniella ikke lov til, men hun har heller aldrig prøvet på det, heldigvis

Personligt synes jeg ikke at det er i orden at de kravler rundt under bordene! Men  jeg synes at det er ok, at de får lov til at rejse sig fra bordet og lege sammen med evt. andre børn, når de er færdige med at spise

Anmeld

18. januar 2011

Nadia Foged

Hej

Jeg har ikke selv barn endnu, men jeg mener også det kommer an på så meget der skal være plads til børn kan rende og lege, det er jo begrænset hvor længe de kan sidde.

Men var f.eks. til min niece's konfirmation, hvor der vel sammenlagt var 10-12 børn med i alderen 1½-12 år ca, og der var ikke et sekunds ro, det synes jeg var lige lidt for meget, især fordi min anden niece (lillesøster til konfirmanden) skulle synge en sang og man ku nærmest intet høre fordi folk ikke kunne få deres børn til at falde til ro

men at forvente børn slet ikke har brug for at kunne tumle lidt rundt i så mange timer, er ifølge mit hoved lige i overkanten

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Kommer jo an på hvilken fest det er, er der andre børn, hvor gamle er børnene osv osv.

Mine børn har aldrig været de larmende og fysisk udfarende, men altså, mange børn kan slet ikke sidde stille og være stille og render de under bordene og larmer så er det måske fordi de har en alder hvor de ikke kan sidde stille, at de vil være hvor deres forældre er, at der ikke er et alternativ for børnene...

Jeg synes helt sikkert man skal lære sine børn hvad der er rigtigt og forkert, men man skal også huske kun at forvente det af børn som det er muligt for dem at leve op til ud fra alder og temperament....og så tænker jeg måske det ville være bedre for nogle børn at blive hjemme fra sådanne fester hvis de ikke passer til barnet.

Helt enig

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

hvor gamle er børnene du skriver om?

synes der er stor forskel på en 1,5-2 årig og en 3-4 årig feks

3-4 årig

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Nej det får Daniella ikke lov til, men hun har heller aldrig prøvet på det, heldigvis

Personligt synes jeg ikke at det er i orden at de kravler rundt under bordene! Men  jeg synes at det er ok, at de får lov til at rejse sig fra bordet og lege sammen med evt. andre børn, når de er færdige med at spise

Syntes også det er i orden de render rundt og leger..

Anmeld

18. januar 2011

LinLin

Er det ikke et meget retorisk spørgsmål???

Anyways... Synes det kommer an på hvad det er for et arrangement og måske især hvor længe det varer! Jeg har en meget aktiv 4-årig dreng, som da sagtens kan sidde pænt og spise og lytte, men da ikke mange timer i træk! Jeg har taget legetøj med til ham de få gange han har været med til sådan noget "her skal man ikke larme og løbe alt for meget rundt-noget"

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa Piger..

Får jeres børn lov til at rende under bordene og larme, i mens i f.eks er til barnedåb/bryllup/fødselsdage..?

Nej det får han bestemt ikke lov til, men synes heller ikke en 10-årig skal gøre det hehe

Jeg tror aldrig Mark har gjort det....eller det kan jeg i hvert fald ikke huske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.