opdragelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa Piger..

Får jeres børn lov til at rende under bordene og larme, i mens i f.eks er til barnedåb/bryllup/fødselsdage..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Peanut

Jeg har ingen børn endnu...

Men det ville mine i hvert fald blive opdraget til IKKE at gøre 

Anmeld

18. januar 2011

Peanut

Jeg har ingen børn endnu...

Men det ville mine i hvert fald blive opdraget til IKKE at gøre 

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hejsa Piger..

Får jeres børn lov til at rende under bordene og larme, i mens i f.eks er til barnedåb/bryllup/fødselsdage..?

Nej bestemt ikke

Mine har fra helt små lært at sidde pænt på deres mås og være stille, og hvis de ikke kunne det, så kom de heller ikke med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

A.

nu har jeg ikke været til stor barnedåb eller fødselsdag med min dreng men hvis han skulle lege med andre børn og lege på de måde så måske jeg kan selv huske fra da jeg var barn hvor sjovt det var at alle børn har altid gemt sig under bordet..og det er nok svært at får en lille barn til at sidde stille ved bordet i flere timer..

Anmeld

18. januar 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Hejsa Piger..

Nu er Albert kun 8 mdr., så det er begrænset, hvad vi oplever af renderi

MEN jeg synes, at det afhænger meget af, hvilken slags arrangement, det er.
Altså hvis der er lagt op til fest, hvor børnene også er i højsædet, så vil han få lov til at fise omkring og lege - men det skal være så andre også gider at være der.

Er arrangementet ikke til sådan noget, så vil jeg nok overveje, om det overhovedet er noget for et barn. Jeg synes godt nok, at det vil være synd at plante et barn på en stol til en middag i flere timer og så skal det blive siddende.
Sådan lidt á la "børn skal ses og ikke høres"... 

Anmeld

18. januar 2011

Aves.

Kommer jo an på hvilken fest det er, er der andre børn, hvor gamle er børnene osv osv.

Mine børn har aldrig været de larmende og fysisk udfarende, men altså, mange børn kan slet ikke sidde stille og være stille og render de under bordene og larmer så er det måske fordi de har en alder hvor de ikke kan sidde stille, at de vil være hvor deres forældre er, at der ikke er et alternativ for børnene...

Jeg synes helt sikkert man skal lære sine børn hvad der er rigtigt og forkert, men man skal også huske kun at forvente det af børn som det er muligt for dem at leve op til ud fra alder og temperament....og så tænker jeg måske det ville være bedre for nogle børn at blive hjemme fra sådanne fester hvis de ikke passer til barnet.

Anmeld

18. januar 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

Kommer jo an på hvilken fest det er, er der andre børn, hvor gamle er børnene osv osv.

Mine børn har aldrig været de larmende og fysisk udfarende, men altså, mange børn kan slet ikke sidde stille og være stille og render de under bordene og larmer så er det måske fordi de har en alder hvor de ikke kan sidde stille, at de vil være hvor deres forældre er, at der ikke er et alternativ for børnene...

Jeg synes helt sikkert man skal lære sine børn hvad der er rigtigt og forkert, men man skal også huske kun at forvente det af børn som det er muligt for dem at leve op til ud fra alder og temperament....og så tænker jeg måske det ville være bedre for nogle børn at blive hjemme fra sådanne fester hvis de ikke passer til barnet.

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hejsa Piger..

Øhm, NEJ!  Synes da det er dybt uopdragent...

Anmeld

18. januar 2011

eElak

hvor gamle er børnene du skriver om?

synes der er stor forskel på en 1,5-2 årig og en 3-4 årig feks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.