Blod ved afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Jah, det har du ret i..

det kommer vel an på om den sidder indvendig eller udvendig?

Formentlig Nu ville jeg ønske man kunne svare anonymt, men så heldig er jeg ikke. Men jeg har haft en, der sad sådan lidt udvendigt, og det gjorde ikke ondt men blødte bare som regel ved afføring. Min læge sagde, at når den ikke generede var det ikke noget, som de ville gøre noget ved, det er jo ikke farligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det vare ikke længe. Det går hurtigt over, men kan komme igen længere hen.. Tror nu også bare det er en rift jeg har, og at jeg får sådan nogle når jeg har lidt hård mave, men man får sku lidt et chok når der alligvel er sådan en halv stor klat blod!

Ja, det kan jeg godt forstå..

håber det går over og ikke giver dig nogle gener.

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

ok, jeg ved det ikke lige, men hvis det bliver ved, så ville jeg nok kontakte lægen

Ja, og hvis der nu måske skulle være en lille hæmoride

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Formentlig Nu ville jeg ønske man kunne svare anonymt, men så heldig er jeg ikke. Men jeg har haft en, der sad sådan lidt udvendigt, og det gjorde ikke ondt men blødte bare som regel ved afføring. Min læge sagde, at når den ikke generede var det ikke noget, som de ville gøre noget ved, det er jo ikke farligt

Nej, præcis.

og de er jo heldigvis ganske ufarlige...

Anmeld

18. januar 2011

lykke mus

det kan nemt værre fordi du har hård mave det døjer jeg også med og bløder hver gang jeg har hår mave..

håber det snart går over igen 

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Nej, man skal vidst være + medlem for at gøre så andre kan svare ano

Okay, jamen det kan godt være det er sådan en.. den genere mig i hvertfald ikke, hvis det er en hæmoride.. Vil gå til lægen og blive tjekket alligevel tror jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.