Blod ved afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Undskyld den lidt ulækre overskrift. Men det er sådan at tit når jeg har været ude og lave stort, at når jeg så tørre mig kommer der blod på parpiret. Er der andre der hart prøvet det, eller er det noget jeg burde gå til lægen med?

Tænker det måse bare er en lille rift der sidder dernede ved "udgangen".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

LRJ

Det er an på hvor meget blod der er?..

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

Det kan sagtens bare være en rift, eller feks. en hæmoride.. Men hvis det er noget som fortsætter, ville jeg nok tage et smut forbi lægen, bare for at være sikker.

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det er an på hvor meget blod der er?..

Det er lidt forskelligt. Nogle gange bare lidt pletter, men andre gange kan der da ca godt være på størrelse på en 2 krone

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Det kan sagtens bare være en rift, eller feks. en hæmoride.. Men hvis det er noget som fortsætter, ville jeg nok tage et smut forbi lægen, bare for at være sikker.

Kan man ikke mærke når man har en hæmoride?  Der er ikke noget at se eller føle..

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Kan man ikke mærke når man har en hæmoride?  Der er ikke noget at se eller føle..

Jo, det har du helt ret i...

En hæmoride er faktisk ret generende og kan give rigtig meget kløe og ubehag omme bagi.. Men hvor meget blod er det der kommer med når du har været på wc?

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej piger.

Undskyld den lidt ulækre overskrift. Men det er sådan at tit når jeg har været ude og lave stort, at når jeg så tørre mig kommer der blod på parpiret. Er der andre der hart prøvet det, eller er det noget jeg burde gå til lægen med?

Tænker det måse bare er en lille rift der sidder dernede ved "udgangen".

Det kan det være, men er du bevidst om, om blodet komme udefra eller indefra endetarmen? Det kan være hæmorider

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jo, det har du helt ret i...

En hæmoride er faktisk ret generende og kan give rigtig meget kløe og ubehag omme bagi.. Men hvor meget blod er det der kommer med når du har været på wc?

Det er der ikke noget af

Forskelligt. fra et par pletter, og nogle gange kan det godt være en størrelse på en 2 krone.

Anmeld

18. januar 2011

lykke mus

Anonym skriver:

Det er der ikke noget af

Forskelligt. fra et par pletter, og nogle gange kan det godt være en størrelse på en 2 krone.

har du hård mave??

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det kan det være, men er du bevidst om, om blodet komme udefra eller indefra endetarmen? Det kan være hæmorider

Jeg ved det ikke. Men det er kun ved afføring, har det aldrig i trusserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.