Hvad sker der med min krop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Sabina92

Mette. skriver:

Nej, men det er plukveer jo ikke.. Hvis du har ondt så bør du ringe, for det må ikke allerede gør ondt nu.. Om ikke andet kan de måske bare bede dig kontakte egen læge med en urinprøve i morgen...

er ret sikker på det er min bækkenløsning måske. ringede til fg for nogle dage side og hun sagde jeg ikke skulle være bange, at det er helt normalt. at være gravid skal give nogle tegn det er ikke en dans på roser det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mette.

Sabina92 skriver:

er ret sikker på det er min bækkenløsning måske. ringede til fg for nogle dage side og hun sagde jeg ikke skulle være bange, at det er helt normalt. at være gravid skal give nogle tegn det er ikke en dans på roser det hele

Det kan også sagtens være det er det. Om ikke andet så smid benene op og hvil dig resten af dagen..

Måske du skulle ringe til egen læge i morgen og få tjekket urin, hvis det ikke er blevet bedre.. I værste fald kan blærebetændelse gøre man føder for tidligt, hvis det ikke bliver behandlet.

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

Mette. skriver:

Det kan også sagtens være det er det. Om ikke andet så smid benene op og hvil dig resten af dagen..

Måske du skulle ringe til egen læge i morgen og få tjekket urin, hvis det ikke er blevet bedre.. I værste fald kan blærebetændelse gøre man føder for tidligt, hvis det ikke bliver behandlet.

jep, har ellers bare lagt i sengen hele dagen..  så bliver her da med glæde

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Jeg har ikke rigtig kunne stå op idag, følte min krop havde løbet et marton. Jeg ligger faktisk stadig i sengen. Men har sådan on and off mens smerter som er der 40sec. og trænger sådan hele vejen rundt som hvis det var en bælte s;

er 33+2 idag. er det ikke lidt tidligt??

Kan du evt ha fået bkkenløsning, for lyder lidt som de smerter jeg kan have, med min bækkenløsning, og hvis man får plukveer, bliver dte ikke bedre. Men det kan måske også bare fordi maven er begyndt at tynge meget, synes mine smerter i forbindelse med maven, kom meget fra den ene dag til den anden

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

Kan du evt ha fået bkkenløsning, for lyder lidt som de smerter jeg kan have, med min bækkenløsning, og hvis man får plukveer, bliver dte ikke bedre. Men det kan måske også bare fordi maven er begyndt at tynge meget, synes mine smerter i forbindelse med maven, kom meget fra den ene dag til den anden

jeg har vært sygemeldt med slem bækkenløsning siden uge 20

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

jeg har vært sygemeldt med slem bækkenløsning siden uge 20

hmm måske det kan være svaret så, det kan jo godt være du ahr fået lavet et eller andet som har gjort det værre, det oplever jeg ihvertfald selv, at hvis jeg får lavet noget, som gør smerterne værre, så må jeg holde sengen/sofaen, og bare dte at komme ud af sengen for at tisse, gør mega ondt

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

hmm måske det kan være svaret så, det kan jo godt være du ahr fået lavet et eller andet som har gjort det værre, det oplever jeg ihvertfald selv, at hvis jeg får lavet noget, som gør smerterne værre, så må jeg holde sengen/sofaen, og bare dte at komme ud af sengen for at tisse, gør mega ondt

tja, har bare intet lavet i flere dage.

når jeg skal tisse skal jeg tit presse, fordi han klemmer min blære

Anmeld

18. januar 2011

mth1987

Jeg havde også "bæltesmerte" i de sidste par uger og var lidt nervøs for om jeg var igang med at føde men der skete intet. Jeg fik af vide at min krop gjorde sig klar. Og man er slet ikk i tvivl ón det veer og blærebetændelse er slet ikk sådan en smerte hvert fald ikk for mig. Jeg havde det ca hver anden måned under graviditeten det bare ikk sjovt især ikk med alle de plukveer der kom

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

tja, har bare intet lavet i flere dage.

når jeg skal tisse skal jeg tit presse, fordi han klemmer min blære

Du kan jo altid vende den med lægen, i morgen hcis du er utryg. Så er du ihvertfald på den sikre side

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

mth1987 skriver:

Jeg havde også "bæltesmerte" i de sidste par uger og var lidt nervøs for om jeg var igang med at føde men der skete intet. Jeg fik af vide at min krop gjorde sig klar. Og man er slet ikk i tvivl ón det veer og blærebetændelse er slet ikk sådan en smerte hvert fald ikk for mig. Jeg havde det ca hver anden måned under graviditeten det bare ikk sjovt især ikk med alle de plukveer der kom

jeg har slet ikke haft noget i den her graviditet (: udover skide bækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.