Hvad sker der med min krop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Sabina92

Jeg har ikke rigtig kunne stå op idag, følte min krop havde løbet et marton. Jeg ligger faktisk stadig i sengen. Men har sådan on and off mens smerter som er der 40sec. og trænger sådan hele vejen rundt som hvis det var en bælte s;

er 33+2 idag. er det ikke lidt tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

sandratobias

Ville nok kontakte FG hvis jeg var dig... 

Sandra - uge 34+2... 

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

sandratobias skriver:

Ville nok kontakte FG hvis jeg var dig... 

Sandra - uge 34+2... 

hvorfor?

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

Sabina92 skriver:

hvorfor?

Bar for en sikkerhedsskyld... Ved ikk om det er normalt, men når det gør ondt ville jeg nok ringe.. 

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

sandratobias skriver:

Bar for en sikkerhedsskyld... Ved ikk om det er normalt, men når det gør ondt ville jeg nok ringe.. 

jeg gider bare ikke ringe derind i tide og utide, pyleri er ikke lige mig.

min krop begynder vel så småt at gøre sig klar

Anmeld

18. januar 2011

Mette.

Sabina92 skriver:

Jeg har ikke rigtig kunne stå op idag, følte min krop havde løbet et marton. Jeg ligger faktisk stadig i sengen. Men har sådan on and off mens smerter som er der 40sec. og trænger sådan hele vejen rundt som hvis det var en bælte s;

er 33+2 idag. er det ikke lidt tidligt??

Jeg synes også du skulle ringe til FG. Jeg har ladet mig fortælle, uden selv at have prøvet det, at det evt. kan være blærebetændelse som giver plukveer, så jeg synes da heller du skulle blive tjekket, så din lille dreng kan blive i mavsen lidt endnu

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

Mette. skriver:

Jeg synes også du skulle ringe til FG. Jeg har ladet mig fortælle, uden selv at have prøvet det, at det evt. kan være blærebetændelse som giver plukveer, så jeg synes da heller du skulle blive tjekket, så din lille dreng kan blive i mavsen lidt endnu

fødegangen ligger bare 40km væk herfra. Så det er ikke lige noget jeg gør. det er jo ikke smerter konstant

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

Sabina92 skriver:

jeg gider bare ikke ringe derind i tide og utide, pyleri er ikke lige mig.

min krop begynder vel så småt at gøre sig klar

Kan godt følge dig at du ikk vil ringe i tide og utide... Men det er da bedre at få det undersøgt og de så siger der ikk er noget i stedet for hvis nu der er noget..
Nu ved jeg ikk hvordan begyndende veer mærkes, men hvis det nu er det, er det jo for tidligt endnu... 

Anmeld

18. januar 2011

Sabina92

sandratobias skriver:

Kan godt følge dig at du ikk vil ringe i tide og utide... Men det er da bedre at få det undersøgt og de så siger der ikk er noget i stedet for hvis nu der er noget..
Nu ved jeg ikk hvordan begyndende veer mærkes, men hvis det nu er det, er det jo for tidligt endnu... 

Nej nej misforstå mig ikke, det er bare hvergang man spørger til noget herinde skriver folk kontakt fødegangen..

Anmeld

18. januar 2011

Mette.

Sabina92 skriver:

fødegangen ligger bare 40km væk herfra. Så det er ikke lige noget jeg gør. det er jo ikke smerter konstant

Nej, men det er plukveer jo ikke.. Hvis du har ondt så bør du ringe, for det må ikke allerede gør ondt nu.. Om ikke andet kan de måske bare bede dig kontakte egen læge med en urinprøve i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.