skat udbetaler for meget i børnepenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Gittemor09

ladydan1 skriver:

jo jo det er jeg med på..jeg kan bare ikke gennemskue hvordan det så er fordelt..især ikke nu hvor ungeydelsen er pr. md.

Men jeg kan vel tage 35000 dele med 12 og se pr. måned og derefter trække ungeydelsen ud..hmm

:-) Sisse

nååårh på den måde... ja, så kan jeg godt se det... men får du ikke breve om ydelserne da?? jeg får da brev hver gang jeg får penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Carina1977

Jeg synes der er en fejl i artiklen. de siger at det kun kommer til at berøre de der har 3 eller flere børn. men det er jo ikke helt rigtigt. Hvis nu man er alene med 2 børn....f.eks. børn på 1 og 3 år, så vil man da også blive berørt, idet at man som enlig også får ekstra børnetilskud. Eller den regner de måske slet ikke med??

Nå men jeg er ikke berørt af det, da jeg ikke når op i nærheden af de 35.000 på 1 år.

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

Carina1977 skriver:

Jeg synes der er en fejl i artiklen. de siger at det kun kommer til at berøre de der har 3 eller flere børn. men det er jo ikke helt rigtigt. Hvis nu man er alene med 2 børn....f.eks. børn på 1 og 3 år, så vil man da også blive berørt, idet at man som enlig også får ekstra børnetilskud. Eller den regner de måske slet ikke med??

Nå men jeg er ikke berørt af det, da jeg ikke når op i nærheden af de 35.000 på 1 år.

det enlige og reelt enlige forsørgertilskud skulle ikke blive berørt.

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

Carina1977 skriver:

jeg synes bare den er meget forvirrende...

men ved ikke rigtig hvor du får de 35.000 kr fra.. det står der ikke nogle steder i artiklen... det er jo en tastefejl de har lavet... og derfor får nogle for meget her d. 20.

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

Gittemor09 skriver:

men ved ikke rigtig hvor du får de 35.000 kr fra.. det står der ikke nogle steder i artiklen... det er jo en tastefejl de har lavet... og derfor får nogle for meget her d. 20.

Det er fordi de har regnet pr. kvartal, og der var det 8750 kr. man ikke måtte overstige før man nåede loftet. Jeg har bare regnet den ud på årsbasis

Mange familier vil jo pga. loftet, risikere at få en del mindre pga. dette loft.

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

ladydan1 skriver:

det enlige og reelt enlige forsørgertilskud skulle ikke blive berørt.

Ok det var da rart, for ellers ville enlige forældre jo være nogen af dem, der ville blive ramt hårdest

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

Gittemor09 skriver:

Ja der er en systemfejl, men for fremtiden er der ingen børnefamilier, der kan få udbetalt mere end 35.000 kr. på årsbasis.

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

Carina1977 skriver:

Ja der er en systemfejl, men for fremtiden er der ingen børnefamilier, der kan få udbetalt mere end 35.000 kr. på årsbasis.

nårh okay...

stadig forvirrende for mig.. hehe....

men jeg tager det nu bare som det kommer...

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

Gittemor09 skriver:

nårh okay...

stadig forvirrende for mig.. hehe....

men jeg tager det nu bare som det kommer...

hehe det er også svært at forstå  Hvor meget får du i kvartalet i børnefamilieydelse?

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

Carina1977 skriver:

hehe det er også svært at forstå  Hvor meget får du i kvartalet i børnefamilieydelse?

jeg får 6620 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.