skat udbetaler for meget i børnepenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Gittemor09

jeg vil lige lægge denne ind til dem der ikke har set det...

som jeg forstår det vil det berøre folk der plejer at få mere end 8750 kr. (måske folk med mere end 3 børn)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36641786:skat-udbetaler-for-meget-i-børnepenge.html?forside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Nemesis

suk..og jeg afventede da bare at finde ud af hvor meget jeg reelt skulle have...argh det er jo så ikke til af vide før til næste år.

Sisse

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

ladydan1 skriver:

suk..og jeg afventede da bare at finde ud af hvor meget jeg reelt skulle have...argh det er jo så ikke til af vide før til næste år.

Sisse

ja, må indrømme at jeg synes da også det er lidt træls at de kan lave fejl i systemet så meget...

men artiklen er forvirrende for mig.. så ved ikke om det har betydning for mig når jeg kun har 1 barn...

Anmeld

18. januar 2011

henh01

Gittemor09 skriver:

ja, må indrømme at jeg synes da også det er lidt træls at de kan lave fejl i systemet så meget...

men artiklen er forvirrende for mig.. så ved ikke om det har betydning for mig når jeg kun har 1 barn...

Det har kun betydniing for folk med flere end 3 børn - eller små tvillinger hvor der modtages flerbørnstillæg

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

Gittemor09 skriver:

det kan jeg faktisk godt forstå den har..for der står jo først at KMD ikke har kunne ændre systemet men også at det kun er for dem med 3 børn eller flere...

Men har man kun et barn så rammer man jo ikke loftet på de 35000 så du vil få det samme som sidste år alligevel.

:-) Sisse

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

henh01 skriver:

Det har kun betydniing for folk med flere end 3 børn - eller små tvillinger hvor der modtages flerbørnstillæg

okay, tak for hjælpen..

nok bare mig der er lidt dum til at læse sådan nogle artikler

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

ladydan1 skriver:

det kan jeg faktisk godt forstå den har..for der står jo først at KMD ikke har kunne ændre systemet men også at det kun er for dem med 3 børn eller flere...

Men har man kun et barn så rammer man jo ikke loftet på de 35000 så du vil få det samme som sidste år alligevel.

okay

så kan jeg heldigvis være helt tryg...

er ikke så genial til at lægge penge til side når de endelig er der

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

Gittemor09 skriver:

okay

så kan jeg heldigvis være helt tryg...

er ikke så genial til at lægge penge til side når de endelig er der

det kan jeg godt..men jeg kan ikke gennemskue hvor meget jeg får for meget hvis jeg får det fulde beløb.

øv øv
Sisse

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

ladydan1 skriver:

det kan jeg godt..men jeg kan ikke gennemskue hvor meget jeg får for meget hvis jeg får det fulde beløb.

øv øv
Sisse

det kan man vidst læse inde på sin kommunes hjemmeside...!!

både hvad man får for nyfødte, og børn der er ældre.. og så også hvis man er alene...!!

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

Gittemor09 skriver:

det kan man vidst læse inde på sin kommunes hjemmeside...!!

både hvad man får for nyfødte, og børn der er ældre.. og så også hvis man er alene...!!

jo jo det er jeg med på..jeg kan bare ikke gennemskue hvordan det så er fordelt..især ikke nu hvor ungeydelsen er pr. md.

Men jeg kan vel tage 35000 dele med 12 og se pr. måned og derefter trække ungeydelsen ud..hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.