Bleer... Det bedste mærke søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2008

Loggidut

ja vi bruger også aldi´s bleer...de er altså super gode, og billige...

Libero og Pampers kan slet ikke holde tif tør, og nu har jeg to gange (med libero) hevet Tiffanie op ad hendes seng, og så var huin bare smurt ind i lort fra top til tå...så her er de helt bandlyst.

jeg var ellers meget glad for Pampers til hende tidligere...men ak og ve, det har forandret sig.

jeg har hørt godt om Liddle-bleer, og er selv superglad for aldis!

(og de er til og med enormt billige!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

moniquesmor

jaah det er de godt nok..
men synes også der er mange der ikke kan tåle libero.
er der hverflad i hvors omgangskræs

Anmeld

17. september 2008

Skovurt

Tja, det er vel i bund og grund smag og behag.

Her bruger vi libero - upandgo, vi har lige skiftet størrelse, og har oplevet et par gange at han får skidt ud igennem "stoffet" i kanten - det er super irriterende og jeg kan bare slet ikke se hvorfor pokker det sker - de er ikke for store, og de er bestemt heller ikke for små, og de sidder som de skal, og vi har dobbelttjekket at ingen kanter er bukkede osv osv :(

Vi har også prøvet de "billige" fra føtex/bilka (kan ikke lige huske mærket), første gang, da Leander var omkring 3 mdr tror jeg, var de okay - bare lidt mere stive end Libero, mens vi mens han var 10 mdr overhovedet ikke brød os om dem.
Vi har også prøvet pampers da han var lille, men de duede ikke for os, dem tissede han igennem.
Vi har ikke hverken liddl eller aldi tæt på, så deres har jeg ikke prøvet.

Men kan udemærket sætte mig ind i at du ikke har lyst til at købe i blinde - det samme har jeg nemlig tænkt, at det bliver jo frygtelig dyrt i længden.
Jeg gjorde det, da vi snakkede om at skifte blemærke, fordi han begyndte at tisse igennem Libero (ved 3. mdr alderen tror jeg som sagt at det var) at jeg skrev til pampers at vi overvejede at bruge dem, men at vi tidligere havde haft lidt dårlige erfaringer, og derfor synes det var lidt meget at købe en hel pakke - og så sendte de os en prøve på 2 bleer, som vi så fandt ud af at vi ikke ville skifte over til :$

Anette
- som alt for godt kender til ble junglen

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

Loggidut skriver:

ja vi bruger også aldi´s bleer...de er altså super gode, og billige...

Libero og Pampers kan slet ikke holde tif tør, og nu har jeg to gange (med libero) hevet Tiffanie op ad hendes seng, og så var huin bare smurt ind i lort fra top til tå...så her er de helt bandlyst.

jeg var ellers meget glad for Pampers til hende tidligere...men ak og ve, det har forandret sig.

jeg har hørt godt om Liddle-bleer, og er selv superglad for aldis!

(og de er til og med enormt billige!)

Det godt der er flere mærker vi forældre kan vælge imellem - for vi har oplevet det helt modsatte af jer:P

Libero - og til dels pambers - holder stort set altid det hele i bleen men både med dem fra aldi og liddl tissede hun iggen 4 ud af 7 dage... ARGHF... vi skal tøre alt på en altan så det er bare trælst.

Anmeld

17. september 2008

A.I.G.

Vi sværger til Aldi`s og Netto`s

Jeg synes Pampers har en sær syntetisk lugt

Anette

Anmeld

17. september 2008

lonemus

Vi har altid kun brugt Pampers, og jeg køber den på tilbud i Bilka. Altid kun på tilbud, ellers er de for dyre.

Jeg prøvede en gang Libero, men de kunne ikke holde tæt om natten - og jeg syntes de er så store og klodsede. Så jeg gik lynhurtigt tilbage til Pampers :)

Lone

Anmeld

17. september 2008

Plysbjørnen

her holder vi os også til bleerne fra Aldi, de er gode og billige....

Betina

Anmeld

17. september 2008

Lillemy60

Stofbleer :) :) :)

Vi bruger stofbleer og har gjort det i over et halvt år nu - det er skønt skønt skønt. Ingen uheld, ingen børneeksem, ingen rød numse, ingen svamp, og knægten elsker dem :)

Inden vi skiftede til stof brugte vi Huggies og Moltex. Enkelte gange Lidls eget mærke.

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Mange dagplejebørn bruger Aldi bleer og de er udemærket... Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

Tullebobs

Her bruger vi aldis Vibelle eller libero (up and go) om dagen, da de sidder godt og ikke virker, som en "klods" om numsen...

Om natten derimod bruger vi bambo/bambolina - det er en kæmpe klods af en ble, der lukker godt i siden, og når godt op omkring både mave og ryg, og den holder ham tør - helt tør - vi har aldrig haft uheld med disse, hvir de andre bleer giver uheld hver nat...

Knus fra Trine, som håber at vi snart bliver blefrie herhjemme;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.