Tja, det er vel i bund og grund smag og behag.
Her bruger vi libero - upandgo, vi har lige skiftet størrelse, og har oplevet et par gange at han får skidt ud igennem "stoffet" i kanten - det er super irriterende og jeg kan bare slet ikke se hvorfor pokker det sker - de er ikke for store, og de er bestemt heller ikke for små, og de sidder som de skal, og vi har dobbelttjekket at ingen kanter er bukkede osv osv :(
Vi har også prøvet de "billige" fra føtex/bilka (kan ikke lige huske mærket), første gang, da Leander var omkring 3 mdr tror jeg, var de okay - bare lidt mere stive end Libero, mens vi mens han var 10 mdr overhovedet ikke brød os om dem.
Vi har også prøvet pampers da han var lille, men de duede ikke for os, dem tissede han igennem.
Vi har ikke hverken liddl eller aldi tæt på, så deres har jeg ikke prøvet.
Men kan udemærket sætte mig ind i at du ikke har lyst til at købe i blinde - det samme har jeg nemlig tænkt, at det bliver jo frygtelig dyrt i længden.
Jeg gjorde det, da vi snakkede om at skifte blemærke, fordi han begyndte at tisse igennem Libero (ved 3. mdr alderen tror jeg som sagt at det var) at jeg skrev til pampers at vi overvejede at bruge dem, men at vi tidligere havde haft lidt dårlige erfaringer, og derfor synes det var lidt meget at købe en hel pakke - og så sendte de os en prøve på 2 bleer, som vi så fandt ud af at vi ikke ville skifte over til :$
Anette
- som alt for godt kender til ble junglen
Anmeld