Bleer... Det bedste mærke søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.972 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Miamaja

Holder mig troligt til Pampers(L) hjemme i usa, men her i danmark er de hamrende dyre!! Så hvis der skulle være et andet mærke der er ligeså godt men til billigere penge, så fortæl, fortæl:P bleen skal se'fø'lig kunne holde til nattens tisseri og være behagelig at have på nummeren;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Honningblomst

Prøv dig frem...nogle er gode til tykke, andre til tynde...så bare køb lidt forskelligt og find dem du bedst kan lide.
På tilbud er pampers lige så billige som alle andre og der er altid et sted der er billige bleer.
Knus Eva...uden blebørn...:)

Anmeld

16. september 2008

Christinahr

Jeg har den senere tid eksperminteret med bleer da jeg synes vores libero up and go er for dyre, men jeg synes bare ikke der er nogen der er ligeså gode.

Vi har prøvet alt - om dagen ikke de store problemer, men om natten har hun tisset igennem flere gange om ugen.

Så jeg holder mig til libero eller alternativt pampers

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Køb pampers på tilbud i DK så bliver du ikke skuffet... Kender godt det med at blive dus med en ble...:)

Men har nu store drenge, som begge er blefrie... Så ingen udgifter til bleer...
:))
Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

Miamaja

Ja, jeg har smu-kikket lidt hos føtex og super best, netto men har ikke været heldig endnu at have set dem på tilbud:(

libero var på tilbud nu i super best, så kan jo prøve dem. vil helst ikke spilde penge på at købe mærker i blinde, da jeg allerede har prøvet det med to andre mærker i usa, der bare ikke kunne holde noget uden han blev våd på tøjet- og jeg skifter altså ble ret så tit. hver 3 time eller oftere hvis der er brug for det;)

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Miamaja skriver:

Ja, jeg har smu-kikket lidt hos føtex og super best, netto men har ikke været heldig endnu at have set dem på tilbud:(

libero var på tilbud nu i super best, så kan jo prøve dem. vil helst ikke spilde penge på at købe mærker i blinde, da jeg allerede har prøvet det med to andre mærker i usa, der bare ikke kunne holde noget uden han blev våd på tøjet- og jeg skifter altså ble ret så tit. hver 3 time eller oftere hvis der er brug for det;)

libero brugte vi og den var jeg glad for... Vi brugte dem og pampers...Så køb du libero på tilbud...

Majbritt

Anmeld

16. september 2008

Becks

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] Holder mig troligt til Pampers(L) hjemme i usa, men her i danmark er de hamrende dyre!! Så hvis der skulle være et andet mærke der er ligeså godt men til billigere penge, så fortæl, fortæl:P bleen skal se'fø'lig kunne holde til nattens tisseri og være behagelig at have på nummeren;)[/citat] Hejsa... Mine veninder der har børn, er super glade for Liddle´s bleer, de sys de er super skånsomme mod huden og holder på urinen og aff. uden lækager...

Anmeld

16. september 2008

A.

Miamaja skriver:

bilka har næsten altid pampers på tilbud 3 pakker for 179kr..
bruger kun pampers og har ikke tænkt mig at skifte fordi hvis den lille for eød numse eller noget so kommer det bagefter konstant..

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

agnieszka skriver:

Miamaja skriver:

bilka har næsten altid pampers på tilbud 3 pakker for 179kr..
bruger kun pampers og har ikke tænkt mig at skifte fordi hvis den lille for eød numse eller noget so kommer det bagefter konstant..

Ja der køber vi altid bleer med mindre der lige er tilbud andre steder. Hveranden uge er det libero og hveranden uge pambers

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

hmm vi bruger aldi´s bler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.