Apropos stuer,....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Carina1977

Jeg tror vores stue er på omkring 35-40 kvm. Det er ikke nemt at indrette stuen pga 3 døre. Har netop sidst i december, fået flyttet om i stuen, og det har givet langt mere luft i stuen, så der er mere plads at tumle rundt i. men jeg er SÅ elendig til indretning. men jeg har en blanding af gamle og nye ting tror jeg, og så matcher min lænestol og sofa bare slet ikke

Når jeg engang finder pengene til det, så skal jeg helt klart have ny sofa + sofabord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mi

Vi har en super hyggelig stue på ca 26 kvm. Jeg behøver den ikke større, for det skal jo bare gøres rent  Væggene er cremefarvede, vi har lidt mørke egetræsgulve, brændeovn, mahagoni vinduer og sorte lædermøbler. Den er ikke den moderne hvide lyse stue, men jeg vil meget hellere have det som jeg har det. Stuen og badeværelset er faktisk de to rum i huset jeg er gladest for

Min stue er min hule, hvor jeg putter mig sammen i sofaen og hygger.

Marianne

www.stjerneleg.dk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

Kloster

sad lige og så på alle jeres flotte stuer og tænkte på hvor store jeres stuer er...og om I synes de er store nok...

Jeg har ikke selv særlig mange eller store møbler og ikke meget tingeling...kan godt lide der er plads til der er playmobil overalt og der kan leges med det uden jeg falder over det hele tiden..

I det hus jeg boede før var stuen ok, men hvor er det skønt nu jeg har fået det mere plads, selvom jeg egentlig ikke tænkte over det var et behov, før jeg fik det..

Men hvor stor er jeres stue...? og er den stor nok eller for stor..

Hej.

Ja jeg er tilfreds med størrelsen på min stue. Nok nærmest det eneste rum i huset, jeg er tilfreds med størrelsen på. Der er plads, luft og jeg har en stil, jeg er tilfreds med.

Vores stue/køkk/alrum er vist 56-58 m2.

Anmeld

18. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Lige hvor stor stuen er ved jeg ikke. Jeg er fint tilfreds med størrelsen. Tilgengæld er jeg MEGET utilfreds med arkitekten, for vi har kun 1 hjørne vi kan bruge til noget og den ene væg er faktisk kun gulv til loft vinduer. Det ene har så været punkteret, og er blevet muret op så det flugter med radiatoren. Vi venter bare på at det andet går i stykker, så det også kan blive muret op For som det er nu, kan man faktisk kun indrette stuen på to måder, og det er en anelse træls

Anmeld

18. januar 2011

Tina2

Vi har jo bygget til og har nu stue og køkken i et og det rum er ialt lidt over 90 m2 AND I LOOOOVE it!!!!

Milas kan ha' sin store brio/Thomas togbane stående uden den er til gene, vi har langt bord, stor sofagruppe osv og der er rigelig med plads til det hele

Anmeld

19. januar 2011

Lou87

Eva. skriver:

sad lige og så på alle jeres flotte stuer og tænkte på hvor store jeres stuer er...og om I synes de er store nok...

Jeg har ikke selv særlig mange eller store møbler og ikke meget tingeling...kan godt lide der er plads til der er playmobil overalt og der kan leges med det uden jeg falder over det hele tiden..

I det hus jeg boede før var stuen ok, men hvor er det skønt nu jeg har fået det mere plads, selvom jeg egentlig ikke tænkte over det var et behov, før jeg fik det..

Men hvor stor er jeres stue...? og er den stor nok eller for stor..

Bor i et rækkehus på 103 kvm.
Ved ikk li præcis hvor stor stuen er men..
Overetagen er 3 værelser og et badeværelse og nedenunder er der toilet, gang, køkken og stue og stuen er nok halvdelen nedenunder.
Så den er da nok de der ca. 25 kvm.

Jeg kan ALTID bruge mere plads, hehe..
Men synes vi har fået den indrettet rimelig godt og der er da plads til kravlegård og legeting osv på gulvet.
(Nu er min KÆMPE flyder sofa så heller ikk liiii optimal i en lille stue haha )

Alt i alt er jeg ok tilfreds

Anmeld

19. januar 2011

linedanseren

Jeg har faktisk ingen anelse om hvor stor min stue er. Men syntes bestemet den er stor nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.