Apropos stuer,....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Aves.

sad lige og så på alle jeres flotte stuer og tænkte på hvor store jeres stuer er...og om I synes de er store nok...

Jeg har ikke selv særlig mange eller store møbler og ikke meget tingeling...kan godt lide der er plads til der er playmobil overalt og der kan leges med det uden jeg falder over det hele tiden..

I det hus jeg boede før var stuen ok, men hvor er det skønt nu jeg har fået det mere plads, selvom jeg egentlig ikke tænkte over det var et behov, før jeg fik det..

Men hvor stor er jeres stue...? og er den stor nok eller for stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Kay

tja... i en leljlighed på 55 kvm. er stuen ik så stor... og nok heller ik så stor som vi ønsker... har i altfald ik plads til et spisebord...

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Kay skriver:

tja... i en leljlighed på 55 kvm. er stuen ik så stor... og nok heller ik så stor som vi ønsker... har i altfald ik plads til et spisebord...

men fremtiden er vel en større lejlighed, ikke..

Anmeld

17. januar 2011

Jibbe

Vores stue er 42 m2 og det er helt perfekt, det er en stor vinkelstue og med stor døråbning ud til køkkenet (uden døre). Der er plads til kæmpe sofa, kæmpe spisebord og alt Frejs legetøj og tæpper osv uden vi går og falder i det.

Anmeld

17. januar 2011

Kay

Eva. skriver:

men fremtiden er vel en større lejlighed, ikke..

jo... vi venter på at få en 3 værelses her i bygningen... og den har også større stue... glæder mig såååå meget

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Kay skriver:

jo... vi venter på at få en 3 værelses her i bygningen... og den har også større stue... glæder mig såååå meget

Åh, det kan jeg altså godt forstå.... hvornår vil I kunne få en??

Anmeld

17. januar 2011

Polkaprik

Tja... vores stue er ca 35 m2 og synes ikke altid den er helt stor nok når vi alle er hjemme (vi er 6 i vores familie og så er jeg dagplejer)

Men stuen er mit absolut favoritrum i huset dog skarpt forfulgt af vores soveværelse og synes vi har det hyggeligt. Så jeg er faktisk godt tilfreds

Michelle

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

sad lige og så på alle jeres flotte stuer og tænkte på hvor store jeres stuer er...og om I synes de er store nok...

Jeg har ikke selv særlig mange eller store møbler og ikke meget tingeling...kan godt lide der er plads til der er playmobil overalt og der kan leges med det uden jeg falder over det hele tiden..

I det hus jeg boede før var stuen ok, men hvor er det skønt nu jeg har fået det mere plads, selvom jeg egentlig ikke tænkte over det var et behov, før jeg fik det..

Vores er vel omkring 35 m2 men slet ikke stor nok..har halvdelen af vores møbler opmargasinerede, men man må jo leve med det man kan få.
Og jeg er faktisk også rigtig glad for min stue
Selvom den hjertens gerne måtte være 10 m2 større

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Hele vores stue er hvert fald 40 kvm... Måske mere.. Jeg har ikke styr på alt det med kvm... 

Anmeld

17. januar 2011

Kay

Eva. skriver:

Åh, det kan jeg altså godt forstå.... hvornår vil I kunne få en??

ja det ved vi så ikke lige... men jeg ved at vi kommer først i køen hvis jeg bliver gravid... og indtil da, går det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.