Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
6 børn ... Og så på en gang , i samme alder ..
Jeg sidder og tænker ; Kan man virkelig det ?! .. Hvor er det altså bare rørrende .. ! Og hvor er det VILDT de alle overlevede .. Altså .
Tuder stadig væk !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: 6 børn ... Og så på en gang , i samme alder .. Jeg sidder og tænker ; Kan man virkelig det ?! .. Hvor er det altså bare rørrende .. ! Og hvor er det VILDT de alle overlevede .. Altså . Tuder stadig væk !
Ja, det er rimelig godt gjort
Tanja84 skriver: Ha, ha... det gjorde jeg også Gør jeg hver gang jeg ser en fødsel, her efter jeg selv har født
Ha, ha... det gjorde jeg også
Gør jeg hver gang jeg ser en fødsel, her efter jeg selv har født
Det er også bare sådan en stor ting! Og kan kun forestille mig hvordan det må føles når man selv har været der
victoria2008 skriver: Det er helt vildt, men jeg er nu meget glad for kun at få en ad gangen
Det er helt vildt, men jeg er nu meget glad for kun at få en ad gangen
ja også mig
victoria2008 skriver: Ja, det er også en vild historie
Ja, det er også en vild historie
Det må man sige! Virkelig følelsesladet!
Katte87 skriver: Det er også bare sådan en stor ting! Og kan kun forestille mig hvordan det må føles når man selv har været der
Men der er vist stor forskel på, om man får en enkel, eller om der er 6
victoria2008 skriver: Men der er vist stor forskel på, om man får en enkel, eller om der er 6
Jah det tror jeg dog gerne hehe
Øv...det fik jeg ikke set..har siddet og set en film smmeen med min mand...mon det bliver genudsendt??
SussieThyssen skriver: Øv...det fik jeg ikke set..har siddet og set en film smmeen med min mand...mon det bliver genudsendt??
Altid, det er jo DR1
victoria2008 skriver: Altid, det er jo DR1
Hehe
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128