Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja84 skriver: He, he... Det tror jeg gerne på Tillykke med graviditeten
He, he... Det tror jeg gerne på
Tillykke med graviditeten
Tak skal du have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
victoria2008 skriver: Ja, og uden at sige noget forkert, når babyer bliver født så tidligt, så ligner de altså små abeunger, men det er ikke noget negativt
Ja, og uden at sige noget forkert, når babyer bliver født så tidligt, så ligner de altså små abeunger, men det er ikke noget negativt
Ja det er rigtigt - meeeeen hvor dejligt at de alle er sunde og raske
ChristinaS skriver: Ja det er rigtigt - meeeeen hvor dejligt at de alle er sunde og raske
Ja, der kan jo nemt gå noget galt, når der er så mange, og de bliver født tidligt...
victoria2008 skriver: Tak skal du have
Var lige inde på din profil, og NØØØØJJJJ hvor er din datter da bare ALT for skøn
Ja, ved godt dette er en anden debat, men måtte lige ud med det
Tanja84 skriver: Var lige inde på din profil, og NØØØØJJJJ hvor er din datter da bare ALT for skøn Ja, ved godt dette er en anden debat, men måtte lige ud med det
Tak for det, jeg er også meget glad for hende, satser på at den næste bliver noget i samme stil
victoria2008 skriver: Det var da så lidt, tænkte bare lige at det var en god info at komme med herinde
Det var da så lidt, tænkte bare lige at det var en god info at komme med herinde
synes godt nok det var vildt at se. fik vist også fældet en lille tåre
Årh en helt fantastisk historie! Sad og stortudede da ungerne kom til verden!
mor-til-vanessa skriver: synes godt nok det var vildt at se. fik vist også fældet en lille tåre
Det er helt vildt, men jeg er nu meget glad for kun at få en ad gangen
Katte87 skriver: Årh en helt fantastisk historie! Sad og stortudede da ungerne kom til verden!
Ha, ha... det gjorde jeg også
Gør jeg hver gang jeg ser en fødsel, her efter jeg selv har født
Ja, det er også en vild historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128