Nu er man gravid, maven vokser og hvordan håndtere i lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Mira0911

wiebking skriver:

Altså jeg har ladt min 3 årige pige mosle så meget rundt på mig som jeg selv synes var i orden... hun ved godt at lillebror ligger derinde og hun passer også godt på men hun har stadig brug for at hænge på mor og så kan vi ligge tæt, hende halvt oven på mig og ligge og nusse på den måde.... Baby ligger godt beskyttet derinde, så jeg er ikke så nervøs for en moslen rundt med den mindste pige..har dog også sagt fra over for hende, når det blev for voldsomt og det forstår hun godt...så skal hun passe på lillebror..

Alle de vilde lege, dem har farmand altid taget med hende her... Så det bliver ikke noget problem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Allerede nu hvor jeg siger fra, at hun kan altså godt selv gå.. Stikker hun i skrig fordi hun vil absolut bæres.. Jeg gir mig ikke så let.. 

Det er jo klart, hun forstår det ikke jo:0) og så kræver hun... Jeg bruger meget at gå ned på deres niveau og spørge om vi skal sætte os ned sammen i sofaen

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er jo klart, hun forstår det ikke jo:0) og så kræver hun... Jeg bruger meget at gå ned på deres niveau og spørge om vi skal sætte os ned sammen i sofaen

Jeg sidder også og hygger med hende, når jeg har energien til det.. 

Man kan godt føle sig lidt som en "ikke okey"  mor med kvalme/opkast.. 

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Jeg sidder også og hygger med hende, når jeg har energien til det.. 

Man kan godt føle sig lidt som en "ikke okey"  mor med kvalme/opkast.. 

Ej, men det kunne du ikke vide på forhånd! Det siges at to graviditeter ikke er ens...

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej, men det kunne du ikke vide på forhånd! Det siges at to graviditeter ikke er ens...

Min nuværende graviditet er lige præcis som da jeg ventede Julie... 

Det kan godt lade sig gøre med 2 ens graviditeter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.