Nu er man gravid, maven vokser og hvordan håndtere i lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Mira0911

Jeg har spekuleret længe på dette! 

Nu er jeg gravid og min mave bliver større med tiden og det vil Julie ligge mærke til. Men hvad så når hun gerne vil hænge ved mor hele tiden? 

Er der noget der skal tages hensyn til? Jeg tænker maven der vokser, ens barn der gerne vil hænge ved en osv? 

Hvad har I andre gjort når I kom til at maven blev noget større? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mira0911

Opper den lige... 

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

op piger... 

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Jeg har spekuleret længe på dette! 

Nu er jeg gravid og min mave bliver større med tiden og det vil Julie ligge mærke til. Men hvad så når hun gerne vil hænge ved mor hele tiden? 

Er der noget der skal tages hensyn til? Jeg tænker maven der vokser, ens barn der gerne vil hænge ved en osv? 

Hvad har I andre gjort når I kom til at maven blev noget større? 

Hej søde:0)

Nu er Asta og Sebastian jo lidt ældre - men jeg siger pænt at de skal flytte sig fra maven hvis jeg finder det ubehageligt.

Anton lægger jeg ikke mærke til det ved - men han "skal" jo også være der:0)

Knus

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Hej søde:0)

Nu er Asta og Sebastian jo lidt ældre - men jeg siger pænt at de skal flytte sig fra maven hvis jeg finder det ubehageligt.

Anton lægger jeg ikke mærke til det ved - men han "skal" jo også være der:0)

Knus

Okey... Bliver de ikke sure på nogen måder? 

Hvad så når de vil bæres?

Anmeld

17. januar 2011

wiebking

Altså jeg har ladt min 3 årige pige mosle så meget rundt på mig som jeg selv synes var i orden... hun ved godt at lillebror ligger derinde og hun passer også godt på men hun har stadig brug for at hænge på mor og så kan vi ligge tæt, hende halvt oven på mig og ligge og nusse på den måde.... Baby ligger godt beskyttet derinde, så jeg er ikke så nervøs for en moslen rundt med den mindste pige..har dog også sagt fra over for hende, når det blev for voldsomt og det forstår hun godt...så skal hun passe på lillebror..

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

jeg har mange rygproblemer, og derofr kan jeg bare ikke bære vores datter synderligt meget! det er virkelig minimalt... det lærer de små altså, og de kan jo SÅ mange ting selv

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Nej det synes jeg ikke de gør - hvis de vil putte og sådan så må de ligge med hovedet i skødet eller sidde med min arm rundt om dem:0)

Nu er de jo 5 og 7 så jeg bærer ikke på dem:0) Hvis de fx vil lege hest så forklarer jeg dem at det kan jeg ikke holde til pga baby imaven. Nogle gange siger de øv andre gange, nåh jah:0)

Men har egentlig aldrig oplevet noget negativt om det:0)

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har mange rygproblemer, og derofr kan jeg bare ikke bære vores datter synderligt meget! det er virkelig minimalt... det lærer de små altså, og de kan jo SÅ mange ting selv

Allerede nu hvor jeg siger fra, at hun kan altså godt selv gå.. Stikker hun i skrig fordi hun vil absolut bæres.. Jeg gir mig ikke så let.. 

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Nej det synes jeg ikke de gør - hvis de vil putte og sådan så må de ligge med hovedet i skødet eller sidde med min arm rundt om dem:0)

Nu er de jo 5 og 7 så jeg bærer ikke på dem:0) Hvis de fx vil lege hest så forklarer jeg dem at det kan jeg ikke holde til pga baby imaven. Nogle gange siger de øv andre gange, nåh jah:0)

Men har egentlig aldrig oplevet noget negativt om det:0)

Julie bliver hysterisk når jeg siger nej til at jeg ikke vil bære hende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.