Ox. skriver:
Ja ...
Som sagt, har alt sygdommen med Jonas, tæret en del på humøret derhjemme hos os alle, men ikke mindst Jonas ..
Her til morgen skete der noget der har fået mig til at tage en stor beslutning, ikke nødvendigvis noget jeg tror kommer til at gøre mig lykkelig, men jeg tror det kan gøre Jonas mere glad, og eventuelt vende humøret hos os alle i sidste ende ..
Jonas tog afsted med Lilje i morges 6.30 som han plejer.
Da kl var 7.45, bliver døren pludseligt åbnet, og der står Jonas, han kigger på mig og knækker fuldstændig sammen ...
Bilen var punkteret på 2 dæk på vej over til dagplejen, han ringede til hans firma for at fortælle at det var sket, og at han nok kom for sent, og det eneste han fik at vide var "Se at få fingeren ud for helvede!" Dernæst ringer han så til hans kollega som han skulle ud og køre med, og ellers normalt har det godt med, for at høre om han vil hjælpe, og det eneste han så siger er "DU må fandme klare dig selv - det pjat har jeg sku ikke tid til!"
Jonas måtte tage Lilje på armen og gå hen i dagplejen med hende, og tilbage til vores lejlighed igen ..
Lorte firma!! De VED hvor meget han går igennem, og så behandler de ham sådan 
Det var bare for meget for ham, han var grædefærdig, har aldrig set ham sådan før ... Det hele kappede over.
Jeg ved hvor meget hans familie og venner hjemme i Esbjerg betyder for ham, så nu har jeg besluttet mig for at vi flytter til Esbjerg fra Kolding ...
Det er en beslutning jeg er sikker på kommer til at hjælpe hans, hvad jeg tror er, depression oveni alt det andet sygdom osv ...
Jeg har fundet en masse steder som kunne være en mulighed for os at flytte i pr ca 1/3 el. 1/4 og dem viser jeg ham når jeg kommer hjem ...
Ville være dejligt snart at se et smil på hans ansigt igen ..
Lige en lille update herfra ...
Endnu engang et bevis på at du bare er et pisse dejlig menneske, med det største hjerte!
Det er så sejt af dig putte, og hvor er det stort at tage sådan en beslutning - Men tager man ikke chancen, så ved man jo heller ikke hvordan det bliver.
Jeg håber snart du ser et smil på hans læber - Jeg håber snart i alle tre smiler, og får en hverdag der er fyldt med smil, lykke og glæde. Det fortjener I