Opdatering på: "Er så tæt på at opgive ... (meget langt)"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

A.

åh smukke sikke en kæmpe hjerte du har!!!!!!!!!

giver gerne en hånd med flytningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Koen.

åh hvor er han heldig at have en kæreste som dig håber du/i bliver glade for byen, rer selv tilflytter til esbjerg og er blevet rigtig glad for at bo her

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

A. skriver:

åh smukke sikke en kæmpe hjerte du har!!!!!!!!!

giver gerne en hånd med flytningen

Hvor er du skøn søde!

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

lillespurv20 skriver:

åh hvor er han heldig at have en kæreste som dig håber du/i bliver glade for byen, rer selv tilflytter til esbjerg og er blevet rigtig glad for at bo her

Min kæreste har boet der hele hans liv indtil vi skulle have Lilje, så han er rigtig glad for byen, og jeg synes også den er dejlig ..

Men bliver svært at skulle fra Kolding, familie og vennerne ..

Anmeld

17. januar 2011

Faith

Go beslutning!

Det lyder virkelig som om du kæmper med næb og kløer for din lille familie. Hatten af for dig og for din mand/kæreste som må have det SÅ svært.

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

Et stort trøstekram..du er godt nok en sej pige..en rigtig amazone.
held og lykke med det nye projekt..jeg tror ikke du/I vil fortryde det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Ja ...

Som sagt, har alt sygdommen med Jonas, tæret en del på humøret derhjemme hos os alle, men ikke mindst Jonas ..

Her til morgen skete der noget der har fået mig til at tage en stor beslutning, ikke nødvendigvis noget jeg tror kommer til at gøre mig lykkelig, men jeg tror det kan gøre Jonas mere glad, og eventuelt vende humøret hos os alle i sidste ende ..

Jonas tog afsted med Lilje i morges 6.30 som han plejer.
Da kl var 7.45, bliver døren pludseligt åbnet, og der står Jonas, han kigger på mig og knækker fuldstændig sammen ...

Bilen var punkteret på 2 dæk på vej over til dagplejen, han ringede til hans firma for at fortælle at det var sket, og at han nok kom for sent, og det eneste han fik at vide var "Se at få fingeren ud for helvede!" Dernæst ringer han så til hans kollega som han skulle ud og køre med, og ellers normalt har det godt med, for at høre om han vil hjælpe, og det eneste han så siger er "DU må fandme klare dig selv - det pjat har jeg sku ikke tid til!"

Jonas måtte tage Lilje på armen og gå hen i dagplejen med hende, og tilbage til vores lejlighed igen ..

Lorte firma!! De VED hvor meget han går igennem, og så behandler de ham sådan

Det var bare for meget for ham, han var grædefærdig, har aldrig set ham sådan før ... Det hele kappede over.

Jeg ved hvor meget hans familie og venner hjemme i Esbjerg betyder for ham, så nu har jeg besluttet mig for at vi flytter til Esbjerg fra Kolding ...

Det er en beslutning jeg er sikker på kommer til at hjælpe hans, hvad jeg tror er, depression oveni alt det andet sygdom osv ...

Jeg har fundet en masse steder som kunne være en mulighed for os at flytte i pr ca 1/3 el. 1/4 og dem viser jeg ham når jeg kommer hjem ...

Ville være dejligt snart at se et smil på hans ansigt igen ..

Lige en lille update herfra ...

Endnu engang et bevis på at du bare er et pisse dejlig menneske, med det største hjerte!

Det er så sejt af dig putte, og hvor er det stort at tage sådan en beslutning - Men tager man ikke chancen, så ved man jo heller ikke hvordan det bliver.

Jeg håber snart du ser et smil på hans læber - Jeg håber snart i alle tre smiler, og får en hverdag der er fyldt med smil, lykke og glæde. Det fortjener I

Anmeld

17. januar 2011

Koen.

Ox. skriver:

Min kæreste har boet der hele hans liv indtil vi skulle have Lilje, så han er rigtig glad for byen, og jeg synes også den er dejlig ..

Men bliver svært at skulle fra Kolding, familie og vennerne ..

Jamen så skal det jo nok blive dejligt for jer Men ja det er svært at skulle starte på en "frisk"når alt familie ovs er et andet sted!

Held og lykke med det hele

Anmeld

17. januar 2011

N&J

Hold da op det er noget af en beslutning du har taget, mest fordi du jo gør det for ham, men syntes det er en smuk ting du gør, jeg får stadig masser af tilbud fra boligforeningen 31 i esbjerg, så hvis det skal være lidt mere langvarigt, så er det en mulighed. 

Anmeld

18. januar 2011

Ox.

For filan hvor er i skønne allesammen ...

Er så dejligt at kunne komme herind og få et lille smil på læben igennem alt det her ...

Thank you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.