Opdatering på: "Er så tæt på at opgive ... (meget langt)"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Ox.

Ja ...

Som sagt, har alt sygdommen med Jonas, tæret en del på humøret derhjemme hos os alle, men ikke mindst Jonas ..

Her til morgen skete der noget der har fået mig til at tage en stor beslutning, ikke nødvendigvis noget jeg tror kommer til at gøre mig lykkelig, men jeg tror det kan gøre Jonas mere glad, og eventuelt vende humøret hos os alle i sidste ende ..

Jonas tog afsted med Lilje i morges 6.30 som han plejer.
Da kl var 7.45, bliver døren pludseligt åbnet, og der står Jonas, han kigger på mig og knækker fuldstændig sammen ...

Bilen var punkteret på 2 dæk på vej over til dagplejen, han ringede til hans firma for at fortælle at det var sket, og at han nok kom for sent, og det eneste han fik at vide var "Se at få fingeren ud for helvede!" Dernæst ringer han så til hans kollega som han skulle ud og køre med, og ellers normalt har det godt med, for at høre om han vil hjælpe, og det eneste han så siger er "DU må fandme klare dig selv - det pjat har jeg sku ikke tid til!"

Jonas måtte tage Lilje på armen og gå hen i dagplejen med hende, og tilbage til vores lejlighed igen ..

Lorte firma!! De VED hvor meget han går igennem, og så behandler de ham sådan

Det var bare for meget for ham, han var grædefærdig, har aldrig set ham sådan før ... Det hele kappede over.

Jeg ved hvor meget hans familie og venner hjemme i Esbjerg betyder for ham, så nu har jeg besluttet mig for at vi flytter til Esbjerg fra Kolding ...

Det er en beslutning jeg er sikker på kommer til at hjælpe hans, hvad jeg tror er, depression oveni alt det andet sygdom osv ...

Jeg har fundet en masse steder som kunne være en mulighed for os at flytte i pr ca 1/3 el. 1/4 og dem viser jeg ham når jeg kommer hjem ...

Ville være dejligt snart at se et smil på hans ansigt igen ..

Lige en lille update herfra ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

charlottekri

hvor er det bare stort af dig, at ville hjælpe din mand så meget. for det vil helt sikkert hjælpe ham rigtig meget at komme hjem til hans familie, og det vil uden tvivl også aflaste dig lidt, for du har bestemt også haft en rigtig hård tid!!

ville bare lige sende dig et stort  og  samt et held og lykke med det hele!!

knus charlotte

Anmeld

17. januar 2011

Lone Jakobsen

åh jeg synes godt nok ikke i har det nemt. og ingen kan bebrejde din stakkels kæreste hvis han får en depression oveni.

jeg synes din beslutning lyder utrolig omsorgsfuld og kærlig, og jeg håber det bringer det længe ventede smil frem.

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

charlottekri skriver:

hvor er det bare stort af dig, at ville hjælpe din mand så meget. for det vil helt sikkert hjælpe ham rigtig meget at komme hjem til hans familie, og det vil uden tvivl også aflaste dig lidt, for du har bestemt også haft en rigtig hård tid!!

ville bare lige sende dig et stort  og  samt et held og lykke med det hele!!

knus charlotte

Tusinde tak

Jeg savner bare sådan at se ham smile, og hvis det kan give ham en masse glæde i hverdagen at kunne se dem, så er det det vi må gøre ...

Jeg 'savner' ham ..

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

nutche skriver:

åh jeg synes godt nok ikke i har det nemt. og ingen kan bebrejde din stakkels kæreste hvis han får en depression oveni.

jeg synes din beslutning lyder utrolig omsorgsfuld og kærlig, og jeg håber det bringer det længe ventede smil frem.

Det håber jeg også på, og mange tak ...

Har heldigvis en dejlig svigerfamilie som vil hjælpe alt de kan med, at vi finder et sted.

Anmeld

17. januar 2011

charlottekri

det kan jeg godt forstå, og hvor er det i øvrigt nogle trælse kollegaer din mand har!!!

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

charlottekri skriver:

det kan jeg godt forstå, og hvor er det i øvrigt nogle trælse kollegaer din mand har!!!

Ja det må man sige ...

De har nu heller ikke været særlig behjælpelige under alt det her generelt

Anmeld

17. januar 2011

Lone Jakobsen

Ox. skriver:

Det håber jeg også på, og mange tak ...

Har heldigvis en dejlig svigerfamilie som vil hjælpe alt de kan med, at vi finder et sted.

det synes jeg lyder rigtigt dejligt. det må også være utroligt hårdt for dig at være vidne til.

for at i får den hjælp og støtte i begge har behov for.

Anmeld

17. januar 2011

Pena

Ox. skriver:

Tusinde tak

Jeg savner bare sådan at se ham smile, og hvis det kan give ham en masse glæde i hverdagen at kunne se dem, så er det det vi må gøre ...

Jeg 'savner' ham ..

Hejsa

Vil bare lige nævne at jeg bor selv i Tjæreborg 8 km udenfor Esbjerg.

Bor til leje hos Ungdomsbo, og der er vist ikke så lang venteliste til rækkehusene herude. Nu bor jeg godt nok i en to værelses men ventede kun ca tre mdr.

Byen er begyndt at blive populær hos unge med børn. Her er dejligt stille, og alligevel tæt på Esbjerg.

Bare lige en lille tanke hvis I står lidt på bar bund mht boligsøgning.

Jeg håber det er en go beslutning I har taget. Det vil sikkert være en hjælp for jer begge med lidt støtte fra noget familie. Og så slem er Esbjerg heller ikke

Anmeld

17. januar 2011

Ox.

Pena skriver:

Hejsa

Vil bare lige nævne at jeg bor selv i Tjæreborg 8 km udenfor Esbjerg.

Bor til leje hos Ungdomsbo, og der er vist ikke så lang venteliste til rækkehusene herude. Nu bor jeg godt nok i en to værelses men ventede kun ca tre mdr.

Byen er begyndt at blive populær hos unge med børn. Her er dejligt stille, og alligevel tæt på Esbjerg.

Bare lige en lille tanke hvis I står lidt på bar bund mht boligsøgning.

Jeg håber det er en go beslutning I har taget. Det vil sikkert være en hjælp for jer begge med lidt støtte fra noget familie. Og så slem er Esbjerg heller ikke

Nej Esbjerg er en super dejlig by, ingen tvivl om det .. Og tak for info! Det er altid godt med lidt idéer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.