Hvorfor, Hvorfor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Millah

Hej alle sammen.

Trænger til og få lettet mit hjerte overfor nogen som måske har været i samme situation som mig og min mand.

Vi har i 1 år nu prøvet og blive forældre, men der sker ingen ting  

Jeg kan ikke holde ud og være nogen steder mere, bare jeg høre om børn eller ser små børn er jeg på nippet til og begynde og græde.

Min mand har dog tidliger fået konstateret dårlig sædkvalitet, men det var i en periode i hans liv hvor han tog narko, hvilket han ikke har gjorde i over 1 år nu...

Vores læge har sagt at han stadig kunne få børn, men hvorfor sker der så ikke noget ??

Og vores sexliv fejler da ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Aves.

Millah skriver:

Hej alle sammen.

Trænger til og få lettet mit hjerte overfor nogen som måske har været i samme situation som mig og min mand.

Jeg kan ikke holde ud og være nogen steder mere, bare jeg høre om børn eller ser små børn er jeg på nippet til og begynde og græde.

Min mand har dog tidliger fået konstateret dårlig sædkvalitet, men det var i en periode i hans liv hvor han tog narko, hvilket han ikke har gjorde i over 1 år nu...

Vores læge har sagt at han stadig kunne få børn, men hvorfor sker der så ikke noget ??

Har han fået tjekket sin sædkvalitet og du din fertilitet, for det kunne I måske høre jeres læge om det ikke var muligt...

Og jo, jeg har prøvet de, 1½ år prøvede vi før vi fandt ud af min mand var helt steril..

Anmeld

17. januar 2011

Millah

Han siger han ikke ved om han tør, for han siger han ikke ved hvad han skal gøre af sig selv hvis han får af vide han ikke kan få børn

Jeg vil jo heller ikke presse ham til noget som han ill føler sig klar til endnu, men det er bare svært og forstå, for han ønsker sig lige så meget et barn som jeg gør.

Jeg har været gravid før, jeg var gravid da jeg mødte min mand, men mistede det, i 11 uge, og hvorfor ved man ikke

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Millah skriver:

Han siger han ikke ved om han tør, for han siger han ikke ved hvad han skal gøre af sig selv hvis han får af vide han ikke kan få børn

Jeg vil jo heller ikke presse ham til noget som han ill føler sig klar til endnu, men det er bare svært og forstå, for han ønsker sig lige så meget et barn som jeg gør.

Jeg har været gravid før, jeg var gravid da jeg mødte min mand, men mistede det, i 11 uge, og hvorfor ved man ikke

Ok, men altså, så må I jo bare prøve så længe I kan holde det ud..

Anmeld

17. januar 2011

Millah

ja ellers må jeg jo bærre ham til lægen

Anmeld

17. januar 2011

Fenja09

Millah skriver:

Hej alle sammen.

Hej

Synes da i skal snakke med lægen om, hvilken hjælp i kan få og hvis i begge ønsker barn og det ikke "bare" kommer af sig selv, vil din mand på et tidspunkt blive nødt til at blive tjekket igen.

Bortset fra det vil jeg lige tilføje, at min kæreste og jeg har prøvet i 3 år på at blive gravid - havde det nøjagtigt som du beskriver med at blive trist når alle andre fik/får børn osv. Så stoppede jeg med at tænke på det og helt uden at det var planlagt blev jeg gravid - næsten 4 år senere - det er længe at gå og kan man ikke vente må man forhøre sig om mulighederne, hvis det ikke kan ske på den helt naturlige måde.

Håber for jer, at det lykkedes en dag, om det så er på den ene eller den anden måde

Anmeld

17. januar 2011

SSL

Hej

Jeg er stort set, i samme situation.. Vi har været uden prævention i 11 måneder, og vi har prøvet sådan mere koncentreret de seneste 7måneder, tiden er faktisk gået skræmmende hurtgit når jeg tænker tilbage..  

Men, jeg har selv være ved gynækolog og fået tjekket de mest basale ting, og alt er fint - jeg kan KUN råde jer til, at tale med lægen og se at få et tjek! Det er det bedste vi kunne gøre for os, fordi både min kæreste og jeg var næsten sikker på vi ikke kunne.. Men men, indtil videre er alt perfekt, og derfor har man en tro på nu - at det kan lade sig gøre!

Er ked af at hører om din kærestes tidligere 'misbrug', men min venindes kæreste, var også igennem et misbrug i nogle år, og de har idag en smuk smuk datter Og det er ikke til at tage fejl af, hvem der er faren

Bare for at give håb, og tro

Held og lykke med det

Anmeld

17. januar 2011

Millah

Fenja09 - Har osse fået de råd med jeg ikke skal tænke på det, det er bare rigtig svært da min mand's søster har fået en dejlig lille pige for snart 4 måneder siden, men bedste veninde har fået en dreng for 6 måneder siden og min kammerat er blevet far i fredags...

Der er bare børn og baby'er over det hele synes jeg, kan ikke finde ud af om jeg er ved og brække mig over det, eller om jeg er glad på deres vegne

SSL - Nej han misbrug har været slemt, men som sagt er han helt clean nu og har været der i over 1 år

Ja tror jeg endnu engang må tage en snak med ham om a vi skal til lægen og denne gang skal vi det sammen, men vil jo heller ikke presse ham, da han lige som jeg er bange for resultatet

Anmeld

17. januar 2011

Muffinmus

håbet er lysegrønt:-)

Vi var jo i gang i 14 mdr før der var gevinst, at vi mistede det er en anden historie.

Men det kan sagtens lade sig gøre selv om det tager lidt tid.

Anmeld

17. januar 2011

Millah

Ja håbet er lysegrønt, men synes der er utroligt langt over på den anden side efter det lige nu

Er glad på dine/jeres vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.