Udstråling ved lang vs kort hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

Christinahr

Snart Mor skriver:

Jeg er nu også mest til langt hår mht mig selv!
Jeg ville se forfærdelig ud med kort hår og klipper det ahhhldrig kort igen :P! Men når det så er sagt, så synes jeg virkelig der er mange kvinder der der smadder godt ud med kort hår, de kan både være sexede, stilede og elegante med kort hår - men det ville jeg personligt ikke være. Omvendt så er der altså også mange kvinder med langt hår der ville ligne "noget katten har slæbt ind" hvis det ik var for håret ;)

Meget enig.

Gennerelt synes jeg de fleste er pænest med langt hår, men det kommer også lidt an på hvad type man er - mht til tøj og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

miver

Hej
Nu er det ikke noget billede af dig med langt hår ,men jeg synes det klær dig med kort hår;)

Jeg har selv lang t hår og vil aldrig ha det klippet kort selvom det i perioder driller med filtre knuder osv.. en god hårkur hjælper her :D

(H) mie

Anmeld

16. september 2008

Mimbi

Jeg har kort hår og jeg elsker det :D det som jeg elsker med kort hår er at man kan ha en rigtig crazy frisure :D

mmmeeennnnn har havt kort hår i 4 år så nu er jeg begyndt med at lade håret vokse lidt, men det tager så skide lang tid til det bliver langt er ved at blive crazy!! hehe :)

Anmeld

16. september 2008

A.I.G.

Kort hår: sporty, fræk, friskt, frisøroffer, besværligt, drenget

Langt hår: klassisk, feminint, nemt

I dag har jeg langt hår. Det er mørkebrunt med meget fald hjemmeklippet i 3 år og ret flot synes jeg selv ;o) Det er så let at lave diva hår, mor hår og arbejdshår.
Jeg er tilfreds.

I mange år havde jeg super kort hår som dig. Det var friskt og flot, men krævede en masse i frisørregninger, og daglig sætning.

I dag er mit hår flottest når jeg vælter ud af sengen om morgenen. Det synes jeg er fedt i stedet for den tyfon frisure jeg havde som opvågnet korthåret.

;o)

Anmeld

16. september 2008

tascia

har skiftet lidt i tiden, men lige pt er det en page! husker stadig overgangene fra kort til lang, shit det var skrækkeligt, man lignede noget der var løgn! for langt til at style det flot og for kort til at sætte det op, grrrr...

Jeg har en manke som skal temmes HVER DAG, har naturligt krøl og krus, så ligner en trold når jeg triller ud af sengen! gad godt jeg bare kunne stå op rede mit hår og så var det det...

Som sagt har jeg page pt. (har haft det i 2 mdr.) og bare det at der blev klippe 10 -15 cm. af gør, at jeg skal bruge mere tid på det om morgenen.

men jeg er rigtig glad for det! syntes let at langt hår kan blive kedeligt at se på, for det er jo så nemt bare at lave en hestehale

så jeg stemmer for page :D

//Natascia

Anmeld

16. september 2008

MorCamilla

Jeg er helt klart til langt hår.. Ikke fordi at korte frisure ikke er pæne men det passer bare ikke til mig, jeg vil gerne kunne sætte håret op og lade det hænge en dag hvis jeg ikke gider..

Hvis du gerne vil have langt hår hurtigt kunne du evt prøve ekstations (staves??) Jeg har aldrig prøvet det, men min svigerinde har det ind i mellem og det ser bare rigtig godt ud..

Knus fra camilla.

Anmeld

17. september 2008

Plysbjørnen

Kloster skriver:

Ja jeg er imit hår-helvede igen...
Jeg har altid haft langt hår, som altid endte i en "filtret knold" ell i en hestehale.

For 2 år siden blev jeg klippet superkort (som I nok har set på mine profil-billeder)

Nu er jeg så ved at lægge an til lidt længere hår, evt en form for page med kort opklip i nakken.

Men ind i helvede det tager lang tid. Jeg overvejer rigtig meget at blive total kort igen.

Når jeg tænker på langt hår, tænker jeg: elegant, diva, forførende, mange frisure.
Men når jeg tænker på super kort hår, tænker jeg: Nemt, frisk, frækt, kun een frisure..

Hvad tænker I ved kortog langt hår(?)
Er bare sådan i tvivl om, hvad jeg skal...

(H)
Kloster

Tja, jeg kender udemærket dit dillemma... Jeg har stortset også altid haft meget langt hår... og ja, det er blevet klippet kort mange gange og har fortrut det mange gange... og på en måde også denne gang...

Og det er selv om at jeg synes mit hår var et helvede da jeg fik det klippet af sidst... Men ærligt jeg savner det... Sætter lige et billede ind i mit album så i kan se hvordan det så ud...

Betina

Anmeld

17. september 2008

Becks

Jeg er mest til langt hår, det klæder mig bedst...
Jeg fik klippet mit hår kort engasng i 5 klasse og nej hvor var jeg gal på min mor haha, det voskede og nu er det langt igen... har langt pandehår også, kan ikke ikke have det kort heller, ligner løgn :D

Knus Beck, som skal klippes idag, bare lidt spidser og etager (H)

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Trold skriver:

Kloster skriver:

Ja jeg er imit hår-helvede igen...
Jeg har altid haft langt hår, som altid endte i en "filtret knold" ell i en hestehale.

For 2 år siden blev jeg klippet superkort (som I nok har set på mine profil-billeder)

Nu er jeg så ved at lægge an til lidt længere hår, evt en form for page med kort opklip i nakken.

Men ind i helvede det tager lang tid. Jeg overvejer rigtig meget at blive total kort igen.

Når jeg tænker på langt hår, tænker jeg: elegant, diva, forførende, mange frisure.
Men når jeg tænker på super kort hår, tænker jeg: Nemt, frisk, frækt, kun een frisure..

Hvad tænker I ved kortog langt hår(?)
Er bare sådan i tvivl om, hvad jeg skal...

(H)
Kloster

Tja, jeg kender udemærket dit dillemma... Jeg har stortset også altid haft meget langt hår... og ja, det er blevet klippet kort mange gange og har fortrut det mange gange... og på en måde også denne gang...

Og det er selv om at jeg synes mit hår var et helvede da jeg fik det klippet af sidst... Men ærligt jeg savner det... Sætter lige et billede ind i mit album så i kan se hvordan det så ud...

Betina

Nej hvordan kunne du gøre det... Har lige været inde og se dine billeder... Snøft snøft...

Majbritt(H) som altid vil have langt hår...

Anmeld

17. september 2008

Nadi

Man kan sagtens have mere end én frisure med kort hår. Jeg har selv kort hår og min veninde (som er frisør :D) har sat mit hår mange gange på flere måder.

Jeg har købt extensions hvis jeg gerne vil have langt hår, så jeg har det bedste fra begge verdner. Synes nemlig også tit at hvis jeg har langt hår så ender det i en knold.

Så det er min løsning :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.