Udstråling ved lang vs kort hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.552 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Kloster

Ja jeg er imit hår-helvede igen...
Jeg har altid haft langt hår, som altid endte i en "filtret knold" ell i en hestehale.

For 2 år siden blev jeg klippet superkort (som I nok har set på mine profil-billeder)

Nu er jeg så ved at lægge an til lidt længere hår, evt en form for page med kort opklip i nakken.

Men ind i helvede det tager lang tid. Jeg overvejer rigtig meget at blive total kort igen.

Når jeg tænker på langt hår, tænker jeg: elegant, diva, forførende, mange frisure.
Men når jeg tænker på super kort hår, tænker jeg: Nemt, frisk, frækt, kun een frisure..

Hvad tænker I ved kortog langt hår(?)
Er bare sådan i tvivl om, hvad jeg skal...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Katjaro

Ja hvad tænker jeg.

Jeg har modsat dig stort set altid været korthåret. Men har så ladet mit hår vokse så i dag har jeg nok det længste hår jeg har haft siden 1989. (og det er altså bare til skuldrene)

Synes faktisk det er super kedeligt, for når man som mig har det glatteste hår ever, og derudover sindssygt fint - så er der INTET hold what so ever i håret.

Det kræver så en masse stylingsprodukter - som jeg ikke kan tåle ved dagligt brug.

Men det kan jeg så heller hvis jeg havde kort hår.

Og desuden er jeg elendig til at komme til frisøren og det skal man jo helst når man har kort hår.

Så for mig er langt hår bare den nemmeste løsning.

Synes faktisk at kort hår kan være flottere frækkere og federe end langt hår.

hilsen Katja

Anmeld

16. september 2008

Honningblomst

Jeg er klart til langt hår...det synes jeg er flottest, til mig.
Der er så mange muligheder...mit er glat når jeg tørrer det og krøllet med lidt skum i.
Jeg er glad for mit lange hår og har ikke haft kort siden 3. klasse og kommer aldrig til det igen.
Jeg synes dog der er nogle der er pænest med kort hår også og Kloster, jeg synes du er super lækker med kort hår..passer godt til dit ansigt.:)
Knus Eva

Anmeld

16. september 2008

Monique

Jeg er helt klart til langt hår.. Er så også det eneste jeg har haft :D
Det korteste jeg har haft mit hår var op til skulderne.
Sys det er flottest og så er det super lækkert at kunne sætte det på alle mulige måder så man ikke bare ser ens ud hver dag :D

Anmeld

16. september 2008

sbs78

Se lige her hun er både en diva og er elegant :)

Anmeld

16. september 2008

fam.4xc

jeg har aldrig haft super kort hår, men haft kort page med super kort nakke, og altid fået mest ros for den frisure.. men nu lægger jeg så også an til lidt længere sammen med min datter der nu også vil være langhåret :P

Mit hår er også glat fønet og med super mange krøller når jeg føner dem op...

Synes der findes rigtig mange fede kort hårs frisure, bare ik lige til mig :)
Og synes langt hår er flottest når det er velklippet og ik GRÅT ;)

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Er mest til det lange hår...

Og mit er super glat men putter jeg produkter i tørrer det får jeg vildt mange krøller... og prudukter i uden at tørre det bliver det naturligt...

Men jeg kan også lide kort hår klæder bare ikke mig...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

bette

jeg er mest il langt hår.. men har dog prøvet kort.. men det er slet ikke pænt til mig.. så langt hår er lige mig..

men synes der er super mange korthårede frisure der er monster pæne.. det er sådan mere mode agtigt..

men jeg har krøller og elsker at jeg kan gøre lige hva jeg vil med mit hår.. er jeg træt af det sætter jeg det op.. evt med hårnåle.. eller bare et hårbånd, hårelastik eller lign.

har jeg en dårlig hårdag.. jamen op i hestehalen med det..

vil jeg have noget lidt mere anderledes glatter jeg det.. (har hår ned til lenden når det er glat)

ellers så giver jeg mine skønne krøller de rigtige produkter så de rgtig kan ses og ligner store proptræk krøller.. dejlig fyldigt garn.. hehe

Anmeld

16. september 2008

qp

Jeg er nu også mest til langt hår mht mig selv!
Jeg ville se forfærdelig ud med kort hår og klipper det ahhhldrig kort igen :P! Men når det så er sagt, så synes jeg virkelig der er mange kvinder der der smadder godt ud med kort hår, de kan både være sexede, stilede og elegante med kort hår - men det ville jeg personligt ikke være. Omvendt så er der altså også mange kvinder med langt hår der ville ligne "noget katten har slæbt ind" hvis det ik var for håret ;)

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Snart Mor skriver:

Jeg er nu også mest til langt hår mht mig selv!
Jeg ville se forfærdelig ud med kort hår og klipper det ahhhldrig kort igen :P! Men når det så er sagt, så synes jeg virkelig der er mange kvinder der der smadder godt ud med kort hår, de kan både være sexede, stilede og elegante med kort hår - men det ville jeg personligt ikke være. Omvendt så er der altså også mange kvinder med langt hår der ville ligne "noget katten har slæbt ind" hvis det ik var for håret ;)

Smiler(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.