For fanden i helvede da!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

ønskebørn74

hejsa

Nu må du ikke blive sur vel,men jeg har ikke lige lært så mange at "kende" herinde endnu og ved derfor ikke om du har svaret før...

Men kan det ikke være en tidlig graviditet der sidder i livmoderen?

Altså at du bare er kortere henne end du tror? Så det måske stiger om det skal? 70 er nedregrænsen 18 dage efter ægløsning, så vil du jo kun være ca 4+4 og så passer det vel fint?

Håber ikke jeg spørger alt for dumt,men tænkte bare på det....

er ked af det med cysten, god bedring!

Kram til dig

Hvis du lige kigger på hvor indlæget er skrevet.. Kan du se det er under barnløshed... Jeg har været igennem et IVF forsøg og har mistet det... Hvis alt var ok havde jeg været 6+0 henne idag... Det var en biokemisk graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Hejsa, det gik ok... Har en cyste i venstre side, derfor jeg er øm... Der er lidt snask tilbage i livmoderen.. så jeg skal bare have tjekket HCG... falder det ikke udskraber de mig el. giver mig abort piller.. så jeg må bare have tolmodighed...

Lene

Hej Søde. Føler virkeligt med jerHvor må det være hårdt for jer. Det var nu alligevel godt at høre, at ægget IKKE havde sat sig fast i æggelederen. Nu håber jeg bare for jer, at det kan gå sin naturlige gang, så du slipper for udskrab og piller  Hvornår skal du have taget prøve igen?

Kh Agnete

Anmeld

18. januar 2011

Kongmulle

ønskebarn74 skriver:

Hvis du lige kigger på hvor indlæget er skrevet.. Kan du se det er under barnløshed... Jeg har været igennem et IVF forsøg og har mistet det... Hvis alt var ok havde jeg været 6+0 henne idag... Det var en biokemisk graviditet...

ja okay,men jeg syntes bare jeg har hørt om mange der får hjælp og så kan kroppen selv bagefter. Men jeg er da ked af du har  mistet. det må sgu være svært at finde gejsten igen

Kæmpe krammer.

Anmeld

18. januar 2011

ønskebørn74

Agnete skriver:

Hej Søde. Føler virkeligt med jerHvor må det være hårdt for jer. Det var nu alligevel godt at høre, at ægget IKKE havde sat sig fast i æggelederen. Nu håber jeg bare for jer, at det kan gå sin naturlige gang, så du slipper for udskrab og piller  Hvornår skal du have taget prøve igen?

Kh Agnete

Fredag og så mandag igen.. Og ja jeg håber det sker af sig selv.. Tl ror at scanningen har sat noget igang..´Lidt ulækkert men der kommer en masse brunt snask nu...

Anmeld

18. januar 2011

dorthemus

Er sgu ked af at du skal alt det her igennem

Anmeld

18. januar 2011

Leonora

Øv hvor er det altså bare mega unfair...føler sku med dig...Mange tanker fra mig

Anmeld

19. januar 2011

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde ret... Mit HCG tal er steget fra 18-70 og de har nu en mistanke om at det sidder i en af æggelederne... Jeg skal scannes imorgen kl. 9.30...

Lorte møg krop...

Hvor er det bare uretfærdigt at du skal dette igennem..

til dig søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.