For fanden i helvede da!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

håber snart det er os

øv søde 

det er jeg ked af 

sender en kæmpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

sandramor

neeeej hvor er det dog bare uretfærdigt!!!!.... føler virkelig med dig.... og håber af hele mit hjerte at der snart kommer styr på det hele så i kan begynde at se jer ud af det her møg!!!

Anmeld

17. januar 2011

Lambi

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde ret... Mit HCG tal er steget fra 18-70 og de har nu en mistanke om at det sidder i en af æggelederne... Jeg skal scannes imorgen kl. 9.30...

Lorte møg krop...

For h....altså... det må være vildt frustrende for dig/jer..føler virkelig med dig....Har selv været igennem det, og det er ikke spor sjovt...

Lige et spørgsmål...jeg ved at du blødte i sidste uge, men sådan som jeg forstod det, blev du ikke scannet, right?...hvordan kan de (lægerne) så være så sikre på at det sidder udenfor eller at du har mistet det, er det slett ingen mulighed for at det kan sidde det rigtige sted?

Jeg håber at alt kommer til at gå fremad for dig snart, nu må og skal det altså være din/jeres tur snart

Anmeld

17. januar 2011

Heidisbebs

Det er jeg ked af og høre....Krammere herfra

Knus Heidi

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

Lambi skriver:

For h....altså... det må være vildt frustrende for dig/jer..føler virkelig med dig....Har selv været igennem det, og det er ikke spor sjovt...

Lige et spørgsmål...jeg ved at du blødte i sidste uge, men sådan som jeg forstod det, blev du ikke scannet, right?...hvordan kan de (lægerne) så være så sikre på at det sidder udenfor eller at du har mistet det, er det slett ingen mulighed for at det kan sidde det rigtige sted?

Jeg håber at alt kommer til at gå fremad for dig snart, nu må og skal det altså være din/jeres tur snart

Jeg blødte 2.Januar og havde testdag d.6 Jeg ville være fulde 6 uger henne idag... HCG værdien burde minimum være omkring 800... Min er på 70... Jeg har ondt i en af siderne derfor mener de at det sidder der...

Anmeld

17. januar 2011

AnneH

KÆMPE

Jeg føler virkelig med dig.

Ventetiden er ulidelig. Vi ventede også meget. Fra at have blødt 1 dec. til 22 dec.

Men når du har smerter, så tror jeg ikke at du skal vente alt for længe. Det håber jeg i hvert fald ikke for dig.

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

KÆMPE

Jeg føler virkelig med dig.

Ventetiden er ulidelig. Vi ventede også meget. Fra at have blødt 1 dec. til 22 dec.

Men når du har smerter, så tror jeg ikke at du skal vente alt for længe. Det håber jeg i hvert fald ikke for dig.

De sagde det skal være slemt for at være farligt og HCG tallet er ikke ret højt... Så mener de ikke der er så meget der... Nu får vi at se, jeg skal scannes imorgen...

Anmeld

17. januar 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

De sagde det skal være slemt for at være farligt og HCG tallet er ikke ret højt... Så mener de ikke der er så meget der... Nu får vi at se, jeg skal scannes imorgen...

Jeg håber meget for dig, at de kan give dig nogen svar i morgen.

Anmeld

17. januar 2011

Lambi

ønskebarn74 skriver:

Jeg blødte 2.Januar og havde testdag d.6 Jeg ville være fulde 6 uger henne idag... HCG værdien burde minimum være omkring 800... Min er på 70... Jeg har ondt i en af siderne derfor mener de at det sidder der...

okey på den måde...det er jeg ked af at høre

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde ret... Mit HCG tal er steget fra 18-70 og de har nu en mistanke om at det sidder i en af æggelederne... Jeg skal scannes imorgen kl. 9.30...

Lorte møg krop...

Søde aner slet ikke hvad jeg skal sige... Sender dig masser af tanker og 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.