Forstår godt dine bekymringer, havde nogle af de samme i min graviditet... 
I min graviditet har jeg ialt haft ca. 8 scanninger da nr. 2 scanning viste, at vores lille pige ikke voksede optimalt... Alle flows osv. var som de skulle være, hjertelyd, hjertekamre osv. alt i fineste orden, hun var bare ikke tilsvarende gennemsnittet i vækst.
Vi blev fulgt nøje med scanninger ca. hver 14 dag, hvor vi hver gang fik at vide, at flow mm. var som det skulle være, men hendes vægt lå og svingede på først 20 og så 24 % under gennemsnittet.
I takt med at vi blev mere og mere bekymrede og også min jordemoder målte mit symfyse mål til, ikke at have rykket sig i 2 uger vendte det hele pludseligt... De sidste 4-5 uger af min graviditet begyndte vores lille pige pludselig at tage på. Hun gik fra at være 24% for lille til, at være 20% for lille til pludselig at tage et enormt spring over nogle uger og kun være 5% for lille 5 dage inden termin.
Hvorfor hendes vægt har svinget på den måde og hvorfor hun pludselig tog et ordentligt spring til sidst i graviditeten, ved vi ikke...
Hendes tilstand har hele tiden været fin, vægten har bare bekymret lægerne og da hun blev født d.22 december - 40 + 3, vejede hun 3240 g og var 50 cm, altså en helt normal og almindelig størrelse 
Her 21 dage efter fødslen vejer hun 4480 g og er 57 cm, altså vokser hun fint og har det rigtig godt.
Det jeg kort og godt vil sige med det hele er, at der ikke er nogen grund til at du bekymre dig for meget - ved det er svært, men så længe flow, hjertelyd osv. er som det skal være, synes jeg du skal forsøge at tage det roligt og nyde det sidste af din graviditet 
Vh.