Svigermor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

lucas<3

hc=k skriver:

Min svigermor er bestemt ikke min kop te og jeg er helt sikker på at hun har det på samme måde med mig.
Mange har problemer med deres svigermor og sådan tror jeg bare det er.

Jeg snakker helst ikke med "damen" for jeg har intet til fælles med hende og når vi endelig får en dialog op at stå kommer den hurtigt til at handle om hende, eller også kommer den til at handle om mig og om hvor svært jeg jo har det eller hvor dårligt jeg klare mig

Nå men altså, jeg sad ved siden af hende til en fødselsdag her i weekenden og så snakkede vi om min søn Kristopher, jeg fortalte om at han var meget glad for børn og snakkede om babyer heletiden og om at han gerne vil have en lillesøster. Det var bare smalltalk om hvor sjov Kris er og ikke andet, men pludselig faldt der ellers lige en bombe.

I skal da vidst bare være glad for at i har Kristopher, DU ville jo slet ikke kunne klare at få flere børn og det ville da virkelig være synd for Kris hvis han skulle have en lillesøster/bror. Tænk lige engang hvor hårdt det er at have 2 små børn og hvor synd det ville være for Kris.
I ville jo ende helt i hundene.
Hmmm Vi har ikke lige planer om at skulle have flere børn lige indenfor de nærmeste år, men hvad fanden er det da at sige til mig..

Hun begyndte så også at kritisere mig som mor. Kommer Kristopher aldrig ud at lege?? Kommer han overhovedet i bad der hjemme??
Måske skulle du overveje at lade mig passe ham noget mere i weekenderne så han ikke bare sidder inde og bliver glemt.

Jeg tog min søn og forlod rummet.

Jeg gider slet ikke at tage den diskution med hende.
Dumme kælling....

Nå men ja jeg bille lige læsse af.

puha sikke en svigermor du har.. såen er min noglelunde os. hun er godt nok os en k*******

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Alberts/

hop og og spring ned på hende, og land hårdt søde!

tror måske hun også har et mørkekammer der hjemme så hun ikke ved hvad der sker omkring hende, kris har det bare så godt og er så dejlig frisk, og glad, og du er virkelig den bedste mor, som kris kunne ønske sig, lad hver med at hører på hendes vrøvl, hun skal da bare lukke æsken og få sig nogle nye briller og se hvor godt du endelig klare det,

men ja svigermødre er sjælden gode, puha, ønsker mig en sød, dejlig og fantastisk svigermor(;

men lad det hun siger fise ind af det ene øre og ud af det andet, hun mangler måske en skruge i hjernen(;

(stavefejl er gratise(;   ) 

Anmeld

17. januar 2011

Sees

hc=k skriver:

Min svigermor er bestemt ikke min kop te og jeg er helt sikker på at hun har det på samme måde med mig.
Mange har problemer med deres svigermor og sådan tror jeg bare det er.

Jeg snakker helst ikke med "damen" for jeg har intet til fælles med hende og når vi endelig får en dialog op at stå kommer den hurtigt til at handle om hende, eller også kommer den til at handle om mig og om hvor svært jeg jo har det eller hvor dårligt jeg klare mig

Nå men altså, jeg sad ved siden af hende til en fødselsdag her i weekenden og så snakkede vi om min søn Kristopher, jeg fortalte om at han var meget glad for børn og snakkede om babyer heletiden og om at han gerne vil have en lillesøster. Det var bare smalltalk om hvor sjov Kris er og ikke andet, men pludselig faldt der ellers lige en bombe.

I skal da vidst bare være glad for at i har Kristopher, DU ville jo slet ikke kunne klare at få flere børn og det ville da virkelig være synd for Kris hvis han skulle have en lillesøster/bror. Tænk lige engang hvor hårdt det er at have 2 små børn og hvor synd det ville være for Kris.
I ville jo ende helt i hundene.
Hmmm Vi har ikke lige planer om at skulle have flere børn lige indenfor de nærmeste år, men hvad fanden er det da at sige til mig..

Hun begyndte så også at kritisere mig som mor. Kommer Kristopher aldrig ud at lege?? Kommer han overhovedet i bad der hjemme??
Måske skulle du overveje at lade mig passe ham noget mere i weekenderne så han ikke bare sidder inde og bliver glemt.

Jeg tog min søn og forlod rummet.

Jeg gider slet ikke at tage den diskution med hende.
Dumme kælling....

Nå men ja jeg bille lige læsse af.

hahahahahahahahha ..
ej undskyld, men har vi været kærester med den samme mand?
Det lyder som noget min eks-svigermor kunne finde på at sige - Faktisk nærmest ordret!

Men ja, sikke da et svigermonster .. Hende skal du da godt nok lukke ørene for - Måske hun skulle tage at koncentere sig lidt om sig selv, og sit eget liv, istedet for at gå så højt op i dit/jeres!
Husk at de eneste der ved hvad der er bedste for jer, og bettefyren er dig og kæresten .. Så sk*de værre med hende svigermoren!

STORT Mette, som selv har levet med et svigermonster, der pustede mig i nakken - CHRIST!

Anmeld

17. januar 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Visse mødre og deres ambitioner på deres børns vegne.
Jeg havde engang en kæreste hvor jeg var 6 år ældre end han..ja og??
Til et eller andet arrangement, hvor han tog mig og min datter på dengang 4 år med, kom hans mor hen og sagde så direkte til mig:
"Hvad vil du med min søn? Han er alt for ung til dig (han var næsten 22) Og hvis du tror min søn skal have en brugt kone med et barn, så kan du godt tro om!" Og så gik hun.
Jeg blev så lammet, at det faktisk først er nu, så mange år efter, jeg omsider har lyst til at fortælle den historie.
Men, det lykkedes hende da også at ødelægge forholdet mellem os til sidst.
Så..det er hårdt at skulle kæmpe mod den slags stålsatte kvinder, så jeg ønsker alt det bedste for dig.

WTF!!

Det er da sønnens valg... Yaks..

Men tænk på - brugt betyder bare erfaren

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

WTF!!

Det er da sønnens valg... Yaks..

Men tænk på - brugt betyder bare erfaren

LOL ja..men det eneste hun opnåede var at hendes søn en del år senere fandt sig en pige i et anden verdensdel og hun insisterede på at flytte til hendes område (I wonder why), så nu har hun ham bare slet ikke
Faktisk syntes jeg det er lidt synd for den slags svigermødre, for tænk hvad de går glip af

Anmeld

17. januar 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

LOL ja..men det eneste hun opnåede var at hendes søn en del år senere fandt sig en pige i et anden verdensdel og hun insisterede på at flytte til hendes område (I wonder why), så nu har hun ham bare slet ikke
Faktisk syntes jeg det er lidt synd for den slags svigermødre, for tænk hvad de går glip af

*LOL* havde du advaret hende på forhånd????

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

*LOL* havde du advaret hende på forhånd????

LOL nej, men jeg har dem begge på FB, og hun har faktisk fortalt, at det var en enorm lettelse da de kunne sætte sig i flyet og drage til hendes hjemland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.